Inlägg från: Anonym (Masterski) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Masterski)

    Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill

    Kul att ni hittat något ni gillar och som funkar för er. 

    Jag tycker dock att med grund tagen ur dina svar här att ni snarare har ett förhållande som går mer åt swinger än cuckold/hotwife. I alla fall skulle flera av mina bekanta par som lever detta mer dedikerat hävda det.

    Spelat rollen av bull/älskare åt några hotwife och går verkligen igång på att ta en upptagen kvinna med hennes mans vetskap och godkännande.

    Skulle du kunna beskriva vad det är hos dig och vad det är hos din man som triggar er att leva denna livsstil?

  • Anonym (Masterski)
    Anonym (Annika hotwife) skrev 2015-01-06 00:54:35 följande:
    Vad som triggar mig är att veta att min man också gillar att se mig njuta av andra män, att vi mitt "Hotwife" liv också utvecklar vårt eget sexliv. Att få njuta av fler händer än två, at få känna fler hårda kukar än en är nåt som är underbart. 

    Som jag skrivit innan så är förutsättningen för oss att det är bra män och det har vi fått nu genom våra vänner Sue o Steve som vi ibland har träffar ihop med.

    För oss handlar det absolut inte om nån form av förnedring, inget s.k cuckold som går ut på att för äkta mannen tala om hur usel älskare han är eller dylikt så på det sättet är vi väl mer åt swinger.

    MIn man är med på lika villkor och är den som håller i "taktpinnen". Han vet vad jag gillar och vi har oftast pratat igenom innan vad vi vill uppleva på träffen. Träffarna är oftast utvecklande för vårt eget sexliv.

    MÄnnen vi träfar är lyhörda, omtänksamma, helt utan ego fixering utan det är min njutning som är i centrum och det är också en härlig känsla att veta att männen gör allt för min njutning ;).

    Sen får männen givetvis också sitt.;)

    Oftast så kommer min man sist, han gillar det, han får längs njutning på det sätet tycker han.

    Berätta lite om dina träffar
    Spelar mindre roll men ni har helt klart en mer swinger-vinkel/syn på detta.

    Det behöver nödvändigtvis inte innehåller de fysiskt nedtryckande inslagen du beskriver för att kallas hotwife/cuckold men ett krav är att mannen helt släppt taget och kvinnan gör som hon behagar och absolut inte att han får styra. 

    Men alla mina möten har sett olika ut i upplägget med den enda gemensamma nämnaren att paren vill att jag tillfredställer kvinnan. Allt från att mannen varit med och agit bilder och bitvis varit med/hjälpt till till at jag träffat kvinnan själv och tagit bilder för manen att få titta på. 

    Otroligt sexigt med kvinnor som vågar bejaka sin sexualitet.
  • Anonym (Masterski)
    Anonym (Annika hotwife) skrev 2015-01-06 00:54:35 följande:
    MÄnnen vi träfar är lyhörda, omtänksamma, helt utan ego fixering utan det är min njutning som är i centrum och det är också en härlig känsla att veta att männen gör allt för min njutning ;).
    Detta är naturligtvis en förutsättning att kvinna är i centrum.
    Minns en träffa jag hade där kvinnan fick läsa min och hennes mans mail-konversation av hur han ville att jag skulle tillfredsställa henne. Hon gick verkligen igång på alla cylindrar efter det. Glad 
  • Anonym (Masterski)
    Anonym (Annika hotwife) skrev 2015-01-06 01:23:19 följande:
    mmm det är en annan form än vi har....hur är männen i dina möten? Och hur är kvinnan mot mannen?
    Vad menar du med hur männen är? 

    I och med att uppläggen sett så olika ut är det svårt att säga hur kvinnan är men en sak som är gemensam både från mig och paret är vetskapen om att det är en relation på tre och allt får ske respektfullt inom ramen för detta. 

    Jag är helt enkelt paret sexleksak även fast att det inte verkar så då jag är dominant mot kvinnan och mannen är oftast den mest passiva. Men vi alla vet våra roller. Det är dock inget som är självklart och jag tror att det inte sällan är så att älskarna inte förstår detta fullt ut.
  • Anonym (Masterski)
    Anonym (Annika hotwife) skrev 2015-01-06 02:04:04 följande:
    Tänker mer på om ni är fler män, hur är ni då när äkta mannen som du skriver inte har någon kontroll.
    Hur vet ni innan vad kvinnan vill ha och gillar?
    Jag skapar den den kontakten med kvinnan själv och ibland "bjuder" vi/jag in mannen i förberedelserna. Kvinna beskriver/visar för mig vad hon vill ha och ofta styr jag våra träffar men det kan vara så att jag är passiv och låter henne styra men det brukar bara hålla i ett tag ;)

    Mannes påverkan är då endast indirekt via henne. Men jag har också träffat par där mannen vill dirigera oss men då har det mest känts för att tillfredsställa honom.. men det är ok för mig.

    Är oftast ensam  med kvinnan (förutom hennes man ibland) men det har också varit hennes önskan. Har ibland varit fler killar man det blir lätt komplicerat om inte alla förstår grejen och alla kan absolut inte prestera under dessa förutsättningar (även fast de vill ge sken av det). 
  • Anonym (Masterski)
    Anonym (Annika hotwife) skrev 2015-01-06 02:04:04 följande:
    Tänker mer på om ni är fler män, hur är ni då när äkta mannen som du skriver inte har någon kontroll.
    Hur vet ni innan vad kvinnan vill ha och gillar?
    Har aldrig varit fler män en mig då den äkta mannen funnits fysiskt i rummet. Men jag har framförallt ett bekant par som verkligen går igång på gangbangs där äkta mannen ibland är med och ibland inte.

    Men på din fråga hur jag vet vad kvinna vill ha så är det naturligt för mig att söka det hos henne inte hennes man i första hand.
  • Anonym (Masterski)
    Anonym (Annika hotwife) skrev 2015-01-06 02:04:04 följande:
    Tänker mer på om ni är fler män, hur är ni då när äkta mannen som du skriver inte har någon kontroll.
    Hur vet ni innan vad kvinnan vill ha och gillar?
    Låter spontant som om att du är en naturligt undergiven kvinna. Det i sig behöver inte vara ett hinder att hitta rätt i vad och hur men vill ha det. Ställer dock lite mer krav på älskaren i att var lyhörd och det är just det som är älskarens uppgift anser jag. Är det fler än en kille bör alltid en av dem som har en styrande roll och det är han som vet hur du vill ha det.

    Men det går naturligtvis lika bra med äkta mannen som styrande men då är hon inte hotwife. Men det behöver inte vara mindre intressant för det. :)
  • Anonym (Masterski)

    Skulle vara intressant att höra hur ni hittar killar och hur ni ser på detta.

    Hur många killar olika har du träffat under de fyra år du levt ut detta?

    Sedan skulle det vara intressant att veta hr ni finner dem; via klubbar, bekantskapskretsen, nätet etc. Du har nämt att det startade via bekantskapskretsen men hur har det sedan sett ut?

  • Anonym (Masterski)
    Anonym (Annika hotwife) skrev 2015-01-06 10:35:30 följande:
    Alla träffar har skett genom Steve o& Sue bekantskapkrets, trevliga fräscha män som inte bara har hög social kompetens utan är också riktigt trevliga. 

    Absolut inga snuskgubbar som nån här antyder.

    Det är verkligen stil.
    Du nämner social kompetens men hur ser ni på de fysiska attributen? Tänker ni lika där? Tänker naturligtvis om storleken har stor betydelse eller om helheten är mer avgörande?
  • Anonym (Masterski)
    Anonym (Annika hotwife) skrev 2015-01-06 14:42:59 följande:

    Hej

    Helheten männen vi träffar är genom våra vänner Sue o Steve som jag skrivit om tidigare.

    Männen här är sociala, attraktiva, omtänksamma och fräscha. De har alla bra jobb som kräver hög grad av socialkompetens förutom rena arbetskvalifikationer, nån är jurist, finanschef, en är management konsult och nån är läkare.

    Det är män som man kan äta en lyxig middag med, gå på teater , ja män som helt enkelt kan föra sig :).

    Utrustningen, ja finns både stoort ov vanligt så att säga. Vet man inte hur man skall hantera den så spelar det ingen roll...


    Tack för ett politiskt korrekt svar. :) syftar på den sista meningen. Visst är det så att teknik är viktigare än storlek om inte den är extremt avvikande.

    Men det är inte ovanligt att i hotwife/cuckold-förhållanden att storleken hos älskaren får en symbolisk betydelse om inte annat.

    Du svarade aldrig på om du och din man ser lika på detta med vilka kriterier som är viktiga i urval av älskare. Skulle bara intressant att höra detta.
Svar på tråden Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill