Anonym (Bobbe) skrev 2022-11-09 00:03:21 följande:
Vi försökte oss på ett upplägg och Nu så här i efterhand så inser jag att det blev mer cuckold än hotwife. Min fru låg med andra män och jag fick titta på. Jag försökte intala mig själv att det var coolt och att jag var med på det men det blev hon som var drivande och ville göra det allt oftare. Vi hade ett safeword när jag kunde säga stopp om jag inte var nöjd med vad som skedde. Vid ett tillfälle knullades hon av två killar och dom tog henne utan skydd vilket redan det var röd lampa för mig, men hon accepterade det. Jag fick nog när den ena killen hade gått från vanligt sug till att trycka ner hans kuk i halsen på henne och hans kompis helt utan förvarning och utan godkännande tryckte på sin kuk i hennes rumpa. Då sa jag stopp och ville sluta, men inte fan slutade dom utan de körde på till de sprutade, båda två och hon gjorde inget för att stoppa dom trots att hon helt klart hörde mig Protestera. Kände mig skitdum efteråt och hon var jättesur på mig. Vi har inte gjort det sedan dess men relationen är fortfarande frostig. Jag vet att hon fick killarnas nummer efteråt men jag kan inte bevisa att hon gjort något bakom min rrygg. Mitt råd är att inte göra detta om inte båda är helt 100 på att detta är en grej som båda kan njuta av.
Var det hon som var drivande till att ni började med detta också eller var det du? Och hur var upplägget tänkt? Att du skulle kolla på och inte delta alls i akten?
Tucker det låter tråkigt det som hände och att hon inte avbröt trots stoppordet. Det känns kommunikationen är oerhört viktig och att man faktiskt kan lita på varandra.
Jag vet faktiskt inte hur jag skulle ställa mig till att två män knullar min tjej framför ögonen på mig, jag vet att hon är intresserad av en trekant men där är jag en part.