• Tomas08

Porrfilm med klass, tips?

Ser ibland på porrfilm både själv och med min fru.

Helst ser jag filmer som har lite handling, fina miljöer och skådisar.

De flesta nya jag hittar är mer pangpå så fort som möjligt i alla hål.

FIlmer vi sett många av är med Franska Laure Sainclair, snygg, fina miljöer, lite handling, har dock några år på nacken nu, söker liknande men nya.

Googla
    Laure Sainclair in stockings

Lämna gärna tips nedan.
    Några tips. skriv gärna google sökord.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Porrfilm med klass, tips?
  • Man64u

Gillar oxå Laures filmer, snygg sexig och så läckert att hon bär så mycket sexiga underkläder. Bra handlingar o fina miljöer :), min exfru gilla hennes filmer med.

En annan sexig fransyska lite nyare är

Clara Morgane. Googla bara namnet

• Celines Essence

En dansk porrfilm som heter "constance". Bästa porrfilmen.

Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Man64u
    Celines Essence skrev 2015-01-04 18:28:36 följande:

En dansk porrfilm som heter "constance". Bästa porrfilmen.

Har du nån mer info att söka på ;)

Varför gillar du den?
  • Anonym (Tisan)

Varför vill man ha handling i en porrfilm. Det är väl inte det man är ute efter? Om det är handling i en porrfilm snabbspolar jag fram till det väsentliga. Bästa porrfilmerna är de med enbart en lång rad klipp på de starkaste orgasmerna. Smaken är som baken.

• Anonym (Peter North)

Kan rekommendera Peter North. Hans signum är att han är väldigt välutrustad och kommer väldigt mycket. Ofta bra fart i hans scener. Gillar både jag och tjejen att kolla på.

• Man64u

Min favorit Clara Morgane, fransyska, inga dp scener har jag sett med henne men mycket skön fransk porr i fina miljöer.

• Man64u
    Anonym (Peter North) skrev 2015-01-04 20:29:52 följande:

Kan rekommendera Peter North. Hans signum är att han är väldigt välutrustad och kommer väldigt mycket. Ofta bra fart i hans scener. Gillar både jag och tjejen att kolla på.

Nån speciell film man kan googla fram? Sökord ;)
  • Man64u

Laure Sainclair, härlig sexig fransyska, gillar hennes filmer som också har lite handling ;)

• Beverly Marsh
    Anonym (Tisan) skrev 2015-01-04 19:29:59 följande:
    Varför vill man ha handling i en porrfilm. Det är väl inte det man är ute efter? Om det är handling i en porrfilm snabbspolar jag fram till det väsentliga. Bästa porrfilmerna är de med enbart en lång rad klipp på de starkaste orgasmerna. Smaken är som baken.
    Man tänder ju på olika saker. Jag blir mer upphetsad av att titta på förspel med smekningar och liknande än själva sexet. I massageporr tex stänger jag av så fort dom går på könen, haha Tungan ute
Svar på tråden Porrfilm med klass, tips?