Kan inte sluta tänka på honom...
Jag har varit tillsammans med min kille i 9 år snart... Vi har ett barn ihop. Han betyder otroligt mycket och jag älskar honom jätte mycket. Vi lever ett ganska tråkigt liv kan man nog säga... Vi gör inget direkt tillsammans. Sitter mest och ugglar hemma! Jag vill göra saker som en familj, vilket han vill också men vi vill nästan aldrig samma saker. Jag kan tycka att man kan gå ut i skogen och röja och han tycker vi ska göra annat för det är kallt/blött ute!
När vi går på dejt blir det bio och mat typ vilket jag tycker är ganska tråkigt! (Tips på andra saker att göra mottages tacksamt)
Men trots allt så älskar jag honom och det är det viktiga. Vi behöver bara lite nytt kanske.
Men till mitt stora problem... Det finns en kille som jag dejtade precis innan min nuvarande. Men det blev inte vi, men vi hade en otroligt stark dragningskraft till varandra men av olika orsaker så blev det som det blev. Men han dyker ibland upp i mitt huvud och jag kan verkligen inte sluta tänka på honom. Jag har säkert satt upp någon sorts fantasibild gjort honom till något han inte är och så vidare. Men varför dyker han upp så där bara helt plötsligt. Härom dagen så tog han kontakten med mig. Vänskapligt bara och inget annat. Vi har inte hörts av på säkert 7 år. Så nu är han ständigt där och gnager.
Varför blir det så? Det är inte direkt så att jag skulle ge upp allt och lämna allt för honom. Men jag känner mig så elak när jag får och tänker på honom hela tiden och inte min man.
Är det så att en person alltid kommer vara en person man tänker på. Kärleken som kom undan.
Borde jag berätta för min man?
Snälla ge mig lite råd!