Inlägg från: Klumpen nr 2 |Visa alla inlägg
  • Klumpen nr 2

Junibebisar del 3

Hej får jag oxå va me? Har en son som är född 10 juni -05. Just nu är han superförkyld å har öroninflammation! Hoppas att det vänder snart... han har så jobbigt på nätterna med allt slem å snor... Har inte läst hela tråden men jag ser att ni snackar vagnar... jag har en Teutonia Mistral men skulle vilja köpa en paraplyvagn till sommaren. Den ska gärna vara billig, ha liggläge, lätt att fälla ihop, inte så tung och bli liten ihopfälld... Någon som har något tips???

• Klumpen nr 2

halloj!
    JCA: min man snusar oxå (fast lössnus) å det har båda mina ungar lyckats få tag i... tack och lov så har det gått bra och dom har inte hunnit få i sig så mycket innan jag hunnit dit och plocka bort det! Tyvärr så lägger min man fortfarande sina dosor överallt, mmmm undrar när han ska lära sig??

Sitter just nu och väntar på att min man ska komma hem. han har varit på bilmässan här i stockholm med sitt jobb idag.. han har jobbat så mycket nu ett tag att jag knappt sett skymten av honom. I bland känns det nästan som om man är ensamstående ungarna saknar honom också... äldsta tjejen frågar varje dag -kommer pappa senare idag oxå??? så nu får han benne mig vara hemma i tid ett tag... (fast man behöver ju pengar till räkningarna oxå )
    Ni får ha en trevlig fredagskväll allihop!!!

Svar på tråden Junibebisar del 3