• TAHN

Junibebisar del 3

Theo har börjat vakna runt fem på mornarna nu, oavsett när vi lägger honom *gäsp*

Han säger mamama när han gråter (vilket han gjort en vecka för att han har varit sjuk, gråtit alltså)

Han älskar att få gå med sin läragåvagn, å han kättrar på allt!

Theo har storlek 68 i byxor å runt 74 i tröjor, bodysar. Fötterna vet jag inte men skulle tippa på 19.

Den här veckan har det sinkat lite med maten, eftersom han varit sjuk har det nästan bara blivit välling.

Han har fått två knölar på halsen, men bvc trode inte det var nån fara, ska göra BOEL testet på onsd, sen åker vi till trollhättan på torsd.

Ne ska se om theo vill sova nu, för det vill jag
    Godmorgon förresten

• TAHN

Har gjort boel testet nu,... det gick jättebra...Skrattande

Men han hade bara gått upp 10g på 1 månad... (han har varit sjuk en vecka)Gråter
    han väger nu 7380 (förut 7370) Och är 69 lång (innan 67)

Men vi ska på en extra kolla om en månad, då ska han minsann ha gått upp lite i vikt har jag bestämt Räcka ut tungan

• TAHN

Hahah Theo tog det några minuter för innan han intresserade sig av staven, han höll på med allt annat, typ som att suga på handen, leka me mitt armband.. trode först han aldrig skulle greppa den.... jag tänkte nu blir han underkänd Räcka ut tungan

• TAHN

Theo står med stöd å reser sig mot allt, han klättrar på allt oxå, han har lärt sig gå längst möbler trots att det går sakta...
    Lära gå vagnen är en favorit oxå..

Fast det är lite jobbigt, han ska klättra å ställa sig mot allt, spelar ingen roll vad det e, han ställer sig mot ens ben när man tex lagar mat...  Fast det är kul när det rör sig

Blir era små mätta på en 8 månaders burk?????
    Theo äter en burk sen spottar han ut sista tuggan eller skapar kvällnignar så han nästan spyr, men ändå ska han ha välling efteråt (110) Eftersom han skapar kvällningar å spottar ut maten så kan jag ju inte ge han mer mat.. så jag måste ge honom välling, han e inte störtförtjust i välling men det går.

Konstigt han äter så mycket men går ändå inte upp så mycket i vikt!

• TAHN

my littel sunshine: Jag har sett att babyproffsen har hjälmar

• TAHN

Förresten en fråga till! E det nån som e gravid igen??

• TAHN

Aha var roligt för henne Skrattande
    Själv kör vi oskyddat men inte "planerat" utan blir det så blir det, ett syskon till Theo vill vi ju ha Skrattande Å jag hade oxå en underbar graviditet

• TAHN

Theo äter minst två ggr per natt.. å har alltid gjort det utom tre dagar....
    Önskar det kunde ta slut nån gång!!

• TAHN

theo väger 7380 å är 69 lång.. en kortis å tunnis Skrattande
    theo badade varje dag förut, men blev så torr, nu badar han varannan dag....

skrev teori provet för körkort idag.. men kuggade Gråter skulle plugga det sista i helgen, men glömde mina böcker hemma, vi har varit i trollhättan hela helgen...

Får ta nya tag nästa vecka....

• TAHN

Har alla era små juniobarn fått tänder?
    Här syns inte en enda till...

Svar på tråden Junibebisar del 3