• arne

Junibebisar del 3

Hej Har helt missat denna tråd. Fick ju oxå en liten i Juni, en dotter. Min lilla tjej går inte i heller, men står rätt mycket. Kryper gör hon, väldigt fort. Allt detta har hänt på så kort tid sedan några veckor tillbaka. Står oxå och drar i byxbenet hela dagen.

• arne

Förresten hur går det med era och deras tänder, min dotter har fått två nertill och har två på gång upptill, stackaren kinkig och mammig och gnagar på allt.

• arne

Jasmine vaknar vid sex får då vällning eller mjölk, somnar oftast om. vaknar vid 9-10 tiden och får gröt. Sen är det lek och bus, Jaga katterna är en favorit, leka med sina leksaker, tuggar på allt. Riva ner tidningar, och riva itu dem. Leka tittut är en favorit hos min flicka. Går på öppna förskolan, ute och promenerar och går till affären. Eller åker till stan, shoppar lite, eller så tränar jag och då får lillan barnpassning av personalen(perfekt). Äter Lunch och middag, gör hon ju naturligtvis, ibland själv(mat överallt )Träffar pappa när han kommit hem ifrån jobbet, busar med honom får kvällsmat, och somnar så gott! Ungefär så kan en dag se ut för oss.

Ihh, snart börjar hon dagis, snyft. Och jag ska börja jobba, panik .

• arne

camilla J. Den förste Juli börjar hon. Ska själv börja i mitten av Juni att jobba. Känns nervöst och lite läskigt. Men det går säkert bra .

Hoppas alla haft en bra Valborg!

• arne

Jessi74. Det är att de är fotriktiga och är en bra sko. Bra kvalitet. Vi har oxå kavatskor till vår dotter.(stl 20)
    Stl 22 tyckte de i affären på vincent shoestore, de mätte ju. Men jag tyckte de var på tok för stora, det var ett par sandaler. Sedan har jag ett par paxsandaler i stl 19, passar bra. Har svårt att fatta det här med storlekar. Man ska väl ha ca 1cm längre än lilla foten, när man mäter och jämför.

Vi har oxå köpt en sulky till Jasmine, har haft den sen hon var 9 1/2 månad ca. Supersmidig och en riktig lättviktare. Hon är lite för liten för den än, men hon sitter helt ok. Där är ju liggläge och så. Sele måste vi ha på henne, men är på halvvägs ut ändå. ska vända sig och ha sig i vagnen Gör era det oxå?

Jasmine har 68-80 68 i tröjor(börjar bli lite korta i ärmarna) och 74-80 i byxor. vägde 8300 och var 75 cm lång på 10 månaderskontrollen.

• arne

Förrsten Jessi74 vi köpte våra kavatskor på Coop Forum. Finns nog lite överallt, på Åhlens oxå tror jag. Barnskoshopen.se har oxå.

• arne

Jonathan 12 juni-05

Jasmine 13 Juni-05

Det är bara till att lägga till era små då

• arne

Jag har en Maclaren. Valde den för att den var en lättviktare, oxå tyckte jag den var fin. Är helnöjd än så länge.

• arne

Bor i Skåne, och känner inte till ngn här än så länge.

• arne

Felixxmor

Nä, i Lomma. ligger lite utanför Lund.

• arne

Hej hej

Har inte varit här på ett tag.

Men lilla gumman har nu feber, fick ju spruta(15 måndadersspruta) för vi skall till Turkiet.

Är ganska gnällig nu med tänderna och allt.

Jasmine går lite med gåvagnen och längs med möblerna, kan säga ajaj , hedå, mamm aaa, dada och titta sa hon häromdagen. Vinka har hon oxå lärt sig nu den senaste tiden, tittar i spegeln och vinkar.

Gillar att krypa, och fort ska det gå.

Svar på tråden Junibebisar del 3