Inlägg från: Missisola |Visa alla inlägg
  • Missisola

Junibebisar del 3

Libero är kanon!!!!
    har oxå fått erbjudandet ....Baby & Go och 60 kr är ju bra med rabatt....ett paket kosta 125 :- på Willys...
    Men men...har provat de man fick med och vet inte om de var så himla bra...hmmm..De kändes inte lika bra som de vanliga blöjorna...

Hur mycket gröt äter era(hur stora port) och hur många ggr per dygn och nån som äter det sista innan läggdags??

Jag börjar känna mi glite "knäpp" nu och har ont i huvet fram till lunch varje dag....Nätterna är inte kul...I natt vaknade Ebba ARG! Hon låg och skällde....!!!Och TYVÄRR fick hon ersättning och somnade sen....Vilket hon inte ska ha..gjorde bara 70 ml...alltså en fjärt...

Ska köra NCSS - men boken kommer ju aldrig

*DÖDSTRÖTT*

• Missisola
    Ja sova.....*önskedrömmer*....har inte sovit på över ett år...
    Är det inte tänder så är det tillväxtperoder, förkylning u name it...
    Nu börjar den kroniska trötthrten sätta in...
  • Missisola

Är 8 månadersgröten mer mättande än 6 månadersgröten(kör Nestles fruktgröt....8 mån)

EbbaBebban 4-ever
  • Missisola
    Länge sen jag skrev här...tiden räcker liksom inte....

Det finns ju de som hoppar över krypandet....bara så där..eller så går det på en natt...

Ebba har turboålat i en vecka nu och står i krypställning, men halkar ner platt hela tiden...
    Det jag villa ha sagt är att turboålandet kom över en natt....bokstavligen...
    Så håll i er den dag det kommer.... man var verkligen inte beredd...
    EbbaBebban 4-ever
  • Missisola
    Hej hopp! Länge sen jag skrev - läser ju dagligen...men man hinner ju knappt mer innan man ska jaga Ebba...

Kör en lite Update helt enkelt!

Ebba, nu 9560g och 72 cm, kryper inte än, men ålar i TURBOfart...Jisses vilken teknik den tjejen har... Flört
     Hon kan absolut inte stå själv - hon kan stå och hålla sig i nått om man ställer henne.
    Har börjar visat intresse för att ta sig fram om man håller i henne ("gående"), men svajjigt!

Hon är väldigt klängig och kan bryta i hop några ggr per dag...
    Har inga rena ord - men sista veckan har babba och mama förstärkts - som om hon ropar när hon blir lessen. Sen kan man urskilja vissa "ord".... Fot i munnnen

Hon vet inte vart lampan är...Förvånad

Hon sover inte hela nätter - inte på långa vägar, tvärtom har vi haft bakslag just nu. Hon vaknar med illvrål flera ggr per natt nu helt genomlessen(Sep ångest!!?)

Hon äter bara barnmatsburkar och är en pastatjej.....*sucka*. Ratar mammas mat... Tycker om att tugga på bröd, gurka el rån.

Drar strl 74 rakt av - men snart dax för 80 upptill...!

Hon borstar tänderna liggandes på mage (!!)

Hon är ett charmtroll med glimten i ögat...*älskar*

....sen vad det gäller mamsen så gick jag upp drygt 25 kilo och har nu gått ner allt....! Fast kroppen ser inte ut som den gjorde!!!!
    EbbaBebban 4-ever
  • Missisola

Ebba 2006-03-16     "Nån som vill bli stylad av Mlle Ebba"  Flört
    EbbaBebban 4-ever
  • Missisola
    Bonanza: Ja de är ju inte stöpta i samma form ...
    EbbaBebban 4-ever
  • Missisola
    När det gäller sötsaker.... Jag var tvungen att tänka till en gång extra....och kom på att ...våra bebbar är ju bara 10 månader drygt...och det talas om att ge dem sötsaker redan???
    Ebba kommer den dagen hon själv upptäcker "godis" få godisdag... innan dess så bjuds det inte på nått.
    Kakor äter vi inte alls här hemma så ... men är man på ett kalas tex så är det självklart att man ska få äta tårta och kaka...för hur ofta är man på kalas??? Men detta ligger liksom oxå längre fram i periferin ....
    Nått hon möjligtvis kan få smaka av som hon fått smaka nån gång) är glass...
    Saft är uteslutet - men som med kakor och tårta - på kalas...

Tänker inte förbjuda mitt barn, men samtidigt inte vara den som introducerar snarr.....

Troll:Skit i tårkanalerna...Du kan köpa ögonskölj på Apoteket....prova...Kolla annars upp med läkare för ögoninflammation är JÄTTESMITTSAMT!!!!
    EbbaBebban 4-ever
  • Missisola

Isabella 3 juni -05
    Erik 10 juni -05
    Jonathan 12 juni-05
    Jasmine 13 Juni-05
    Anton 13 Juni- 05
    Reuben 13 juni -05
    Loke 15 juni-05
    Moa 16 Juni-05
    Ebba 20 juni-05
    Elvira 19 juni-05
    Alarik 21 juni-05
    Blenda 27 juni-05

EbbaBebban 4-ever
  • Missisola
    ..la in Ebba på listan... men alltså...sitta och häcka här på Fl funkar inte alls*skriver så fort jag kan*...för Ebba vill vara med och skriva......hmmmmmmmmmmmmmm...

Men rapport...Hon turbokryper....ställer sig överallt...tuffing....man ska ju bara hålla m en hand...och nu har hon börjat sniffa på LätaGåvagnen...(hon får upptäcka den själv...)...
    Hon sover på nätterna *pepparpeppar*..bara så där... Allt detta sen påsk!!!

GO TO GO!
    EbbaBebban 4-ever
  • Missisola

Bonanza: Shit va fin...och BILLIG...i mina ögon...Här sitter vi och budar på radhus som börjar på 1,4 mille.... hmmmm.... (söderort..Sthlm)

EbbaBebban 4-ever
Svar på tråden Junibebisar del 3