• milsch

Junibebisar del 3

Hej,
    vill gärna också hänga på här! Min son heter Noel och är född den 22 Juni 2005. Han står just nu själv och har testat att ta ett steg framåt men än så länge trillar han bara, men det e så sött att han kämpar.
    Jag bor "ensam"med honom men han är hos sin pappa ett par timmar under dagarna eftersom jag studerar och har 1 år kvar. Funkar bra även om man ALLTID är slut! Men Noel är nöjd så...
    Hur mycket "pratar" era barn? Jag tycker det är ursvårt att veta om Noel verkligen förstår vad de ord han säger betyder eller inte. Hur tänker ni om det?

• milsch

ChicoChica: åh, vad gulligt att hon kan pek ut näsan. Tror inte Noel är riktigt där ännu...och när jag frågar var lampan är pekar han bara upp i taket även om där inte är någon lampa haha. Tror nog att de förstår ganska mycket nu i alla fall, det verkar så.
    Ska börja tänka på 1 årskalas nu snart. Det e verkligen helt otroligt. 1 år redan!!!

• milsch

Gokväll junisar!

Bonanza: Åh vad bra du skriver...impad!!!
    Åh, ikväll e jag helt slut! Försöker fixa de sista tre veckorna som är kvar av studierna nu innan sommaren, men åhh vad tungt det är!!! Har ju hela sommaren framför mig med "slappande" med Noel men just nu vill jag bara dra täcket över mig och skita i allt, blä...

Är alla andra fortfarande hemma med era små?

Jag smörjer oxå Noel med Bamse 30. På BVC sa de att man ej skulle smörja dem men det tror jag mest de sa för att de tror att det finns föräldrar som smetar på solkräm på sina bebisar och lägger sig på playan...ahhhh, ibland dumförklarar de verkligen oss föräldrar!

Idag sa faktiskt Noel buss på vägen hem från pappan, gulligt. Han måste fattat innebörden eftersom han först pekade på bussen och sa titta dä...och sen sa bussssss, gulligt!

Nu ska jag göra en stor skål popcorn och mysa framför tv:n för en gångs skull!

• milsch

CamillaJ: Åh ja visst e den underbar...älskar oxå den serien.

• milsch

Trollnilla: vad roligt att hon tar sig framåt. Tror de flesta barn blir lite nöjdare då...och det kan man ju förstå!
    Idag har jag tittat på två lägenheter att ev. köpa...men ush vilka priser det är här i Lund. En tvåa kostar över en miljon om man vill bo hyfsat...helt sanslöst!

• milsch

mmm, det e verkligen sanslöst! Får väll flytta bort från denna stad...

Svar på tråden Junibebisar del 3