Junibebisar del 3
bonanza jaha ok, ja de är så trist dehär med jobb å pengar. bläää.
bonanza jaha ok, ja de är så trist dehär med jobb å pengar. bläää.
alarik vaknar runt halv7-7, men de är ju runt halv6-6 svensk tid så
ååå jag skulle oxå vilja åka till ullared...
Helen H du får berätta sen vad du har köpt för nått
alltså vad har ni för kläder på era när dom ä rute å kryper/går på backen å ligger i vagnen
jag är ju såå chicken på å klä av så alarik har långkalsoner plus 2 par byxor, den ena byxan har ja som mer aute byxa för de gör inget om dom blir smutsiga å sen en långärmad body å en till tröja ovanpå, men nu börjar de bli sååå varmt ute.
alarik kryper bara på gräset å jag tycker inte dom blir förstörda, att ett par ärvda gamla mjukisbrallor som han får krypa i
hjärtligt välkommen till oss junimammor teletuss
tahn alarik kröp upp för trappen igår, iofs bara 3 steg men endå...
nån dag ska jag koka aborrfile å potatis få se vad alarik tycker om de... korv tyckte han inte om iallafall, grimaserade som en tok när han fick de i munnen
ojojoj har varit i sverige å handlat idag med lilleman, gick över förväntan, han har varit sååå snäll, men nu är han såå övertrött å myck eintryck har de varit så han väldigt svåprt å somna
jag bor på åland som dom flesta redan kanske listat ut.
ja vi åker med eckerö linjen. såååå skönt å komma bort från denna ö ibland. skönt oxå när man hinner åka en snabbis liksom så man slipper komma hem med kvällsfärjan
alla kan ju komma till åland i sommar å semestra
*skaja bara*
alarik äter både min hemlagade å köpeburkmat
dedär med napp så alarik har aldrig varit speciellt förtjust i den. men ibland så hittar han nån som ligger å dräller typ i leksakslådan, så kan han krypa runt å snutta på den en stund sen är de bra
vasen oj va häftigt. min alarik är alldeles för ostadigt för å göra nå sånt än. stooort grattis till reuben
www.blocket.se/vi/8168099.htm
denhär vagnen funderar jag på att köpa nån som har en sån
vi har en briocombi, men vad för sort har ja inte en susning om, eftersom vi fått den av min moster. men tycker den börjar bli så stor å klumpig. å dendär mittpinnen som ska finnas när de är sittvagn så den är borta.
denhär tråden kommer å dö snart... för visst håller dom bara i 3 månader?
nån som har bra ordnign med sig kan ju starta en ny.
jag är inte så bra på å skriva bra inledningar nämligen. kanske du bonanza
bonanza äsch då typiskt...