Inlägg från: alarik82 |Visa alla inlägg
  • alarik82

Junibebisar del 3

bonanza jaha ok, ja de är så trist dehär med jobb å pengar. bläää.

• alarik82

alarik vaknar runt halv7-7, men de är ju runt halv6-6 svensk tid så

ååå jag skulle oxå vilja åka till ullared...
    Helen H du får berätta sen vad du har köpt för nått

• alarik82

alltså vad har ni för kläder på era när dom ä rute å kryper/går på backen å ligger i vagnen

• alarik82

jag är ju såå chicken på å klä av så alarik har långkalsoner plus 2 par byxor, den ena byxan har ja som mer aute byxa för de gör inget om dom blir smutsiga å sen en långärmad body å en till tröja ovanpå, men nu börjar de bli sååå varmt ute.

• alarik82

alarik kryper bara på gräset å jag tycker inte dom blir förstörda, att ett par ärvda gamla mjukisbrallor som han får krypa i

• alarik82

tahn alarik kröp upp för trappen igår, iofs bara 3 steg men endå...

nån dag ska jag koka aborrfile å potatis få se vad alarik tycker om de... korv tyckte han inte om iallafall, grimaserade som en tok när han fick de i munnen

• alarik82

ojojoj har varit i sverige å handlat idag med lilleman, gick över förväntan, han har varit sååå snäll, men nu är han såå övertrött å myck eintryck har de varit så han väldigt svåprt å somna

• alarik82

jag bor på åland som dom flesta redan kanske listat ut.

ja vi åker med eckerö linjen. såååå skönt å komma bort från denna ö ibland. skönt oxå när man hinner åka en snabbis liksom så man slipper komma hem med kvällsfärjan

• alarik82

alarik äter både min hemlagade å köpeburkmat

dedär med napp så alarik har aldrig varit speciellt förtjust i den. men ibland så hittar han nån som ligger å dräller typ i leksakslådan, så kan han krypa runt å snutta på den en stund sen är de bra

• alarik82

vasen oj va häftigt. min alarik är alldeles för ostadigt för å göra nå sånt än. stooort grattis till reuben

• alarik82

vi har en briocombi, men vad för sort har ja inte en susning om, eftersom vi fått den av min moster. men tycker den börjar bli så stor å klumpig. å dendär mittpinnen som ska finnas när de är sittvagn så den är borta.

• alarik82

nån som har bra ordnign med sig kan ju starta en ny.
    jag är inte så bra på å skriva bra inledningar nämligen. kanske du bonanza

Svar på tråden Junibebisar del 3