Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Junibebisar del 3

Mandy

Ok men såg att du ger turkisk yogurt men jag kan inte hitta sådan...
    går det bra med vanlig? Kan man inte köpa sånadär småpaket tex domino eller vad dom heter?

Många bebisar som börjat ställa sej själva?
    Isak ställer sej när han håller i sej fast han är på allt nu kan han ställa sej vid soffbordet med det kunde han inte innan det va för halt!
    Isak har lärt sej krypa nu mer .. tycker att det börja gå undan
    tror han säger däää...= där nu med,
    när man fråga vart lampan är så tittar han på den o säger dää...

• CamillaJ

Mandy

Ok ska kolla igen i affären för jag tycker att jag känner igen dom där hinkarna!
    Jasså oj det va tidigt!!

Kul,fler som står själva/med stöd?

Annars vad hittar alla på idag, inte lika mycket sol här i kalmar
    så idag blir det att vara inne hela dagen tror jag
    håller på att tvätta tänkte städa med snart!!

• CamillaJ

Isak tycker också om boll det är kul för när man kasta till han så kastar han tillbax Idag slog han sänder vår stora vas som står i hallen
    inget att göra åt visste det skulle hända för eller senare. Grrr...

• CamillaJ

Hej hej alla!
    Sitter här i min ensamhet hehe Isak sover och endast Tv är på med beverlyhills Hmmm.. sitter och äter lunch för en gångs skull .. räk och pastasallad som jag mixtrade ihop.
    Det är +3 grader här i kalmar och jag sitter och fundera på vad jag ska hitta på med min älskade son..Kanske gå ut en runda? Leka lite gunga kanske?! Jag vet inte , vad hittar ni på med era bebisar? Gör ni alltid något?

• CamillaJ

Ok,
    jo Isak tycker att det är kul att vara hemma och leka men ibland tycker han ju det är kul att vara ute och se lite med hehe,
    jag vet inte få se om det bli att gå ut, känner mej så lat annars haha
    Men bli han gnällig bli det väl till att gå ut annars om det är ok för han så stanna vi inne

• CamillaJ

Hej på er !
    Jag gick upp 20 kg och har ca 5 kilo kvar
    Tycker att dom där sista kilorna är så svåra GRR!
    Men trivs rätt bra som jag är nu va för smal innan MEN runt om och den där sladdriga magen kan gått få försvinna till sommaren

Jag hade också stor mage och nu har jag en massa bristningar kvar och sen hade jag percing i naveln som är helt förstört så FULT har det blivit! Uscha..

• CamillaJ

God morgon!

Oj är det många här inne som STÅR själva?
    Nån som GÅR själv?
    Isak ställer sej upp mot saker eller ställer sej vid bordet och så men inte själv, men nu när man ska gå med han och hålla han i händerna så hänger han med men det är STORA kliv haha

Min lillkille SKRIKER så himla högt och nästan hela tiden och jätte ljust hehe nån mer som känner igen sin junis?

Kram på er..

• CamillaJ

Föresten Isak har en ny lek för sej
    det är att kasta iväg något och sedan vänta tills denna grej stannar och då kryper han efter och så kastar han och så kryper han efter hehe.

Likadant va det innan med nappen då slängde han den sen kom efter den och sen in i munnen och så efter igen..

Svar på tråden Junibebisar del 3