• TAHN

Junibebisar del 3

Godmorgon!

Vi var ä vägde theo igår igen, nu hade han gått upp nästan 300g. Så nu väger han 7650 å är 70cm.
    Skönt att han har gått upp i vikt.

Igår kväll vid 23 vaknade Theo igen helt hysterisk å bara skrek å skrek å skrek, tills han slocknade, spelade ingen roll vad jag gjorde.. har aldrig sett honom så hysterisk!
    Han snyftade en timme sen i sömnen

Innan dess hade han vaknat var femte minut å bara skrikit å sen somnat om!

Jag trode att det hade gått över.
    Vi har slutat med nässprayen för man får inte använda den så länge å antagligen så har inte örat blivit bättre så det kom tillbax, men vi måste vänta en vecka med att använda nässprayen.
    Förhoppningsvis var det bara tillfälligt annars får vi nog gå till läkaren imorrn ialla fall!

Själv är jag jättetrött han sover dåligt nu för tiden å jag får knappt sova nått! (killen jobbar natt)

Är det nån som slutat att ge välling/ammat på natten? Vi funderar på att göra det, men vet inte om vi orkar det, för det blir väl jag som får ta smällen!

• TAHN

Hur kyckades du sluta emmamaria? Var det svårt? Hur gjorde ni?

• TAHN

Troll77: jag är nästan övetygad om att theo har fått ont i öronen igen.. kanske moa oxå har ont? Eftersom det blir tryck mot öronen när dom ligger ner å theo har varit förkyld länge.

Men det behöver ju inte vara det, men eftersom han antagligen hade ont i örat sist han höll på så!

Gud vad lätt alla verkar ha haft det att sluta mata på natten, Theo kommer säkerligen skrika hysteriskt i 2h minst, å grannarna vaknar ju av det så vet inte om vi nånsin kommer kunna sluta, stackars grannar!

• TAHN

Stackars alla er som är sjuka
    Vi har precis för en vecka sedan blivit friska!

Har alla junibarn fått tänder nu?
    Theo har inte en enda!

• TAHN

Theo har inte reagerat på sommartiden något, mer än att jag har skjutit fram hans läggtid till runt 20 istället för 19, tänkte att han kanske sover längre då, men det får man se om nån vecka, för han brukar inte sov längre när han somnar senare, ialla fall inte nån dag sådär, så om jag ger honom en vecka kanske han sover längre!

• TAHN

Theo sov till halv nio idag... vi är chockade, senaste månaderna har han gått upp mellan 5-7
    Men eftersom det blev sommartid har han fått sommnat kl 20 tidigast, å det verkar som det har hjälpt, om det inte nu var en tillfällighet!

Theo har ju inte en enda tand Men jag tror inte det är "onormalt" tror det är när dom är 1,5år man ska kolla så att det inte är nått fel om dom inte fått tänder!

Idag klarade jag teori provet (körkort) WIEEEEEEEE

Theo har idag börjat säga mama låter jättekul jue !

Theo e född 22:a!

• TAHN

tack allihopa, jag kör allt privat, men har hört att det är mycket sv
    årare1000, att k0ö0ra upp då! så ska ta nån lektion på bilskolan sen s
    å bokar jag tid för uppkörningen
    Uräskta skriv0, stile0n theo är här :P

Theo spyr om det går för fort eller är för stora bitar i<Z T FR..

SK RZIVER MER sen, det här går inte

• TAHN

babyboom 2005: Det finns nått man hänger på toalettstolen så det inte går att öppna har jag sett, men vi har satt ditt en dörrstopp för dörren istället

majflickan och mandy : Vad roligt, teho har inte balansen till det ännu, men han går längs möbler 

Jag har oxå följt tille, har faktiskt köpt aftonbladet idag... usch stackarna, han e ju så go Tille!

• TAHN

HEJ HEJ Äntligen har Theo fått sin första tand Wieeee

Svar på tråden Junibebisar del 3