Junibebisar del 3
Grattis gabriel
hehe..
God morgon alla.. idag är det sol här i Kalmar!
Så en sväng ut blir det efter frukosten sen ska jag nog in till stan en runda. Vad ska ni andra hitta på?
Hej sålänge!
Grattis gabriel
hehe..
God morgon alla.. idag är det sol här i Kalmar!
Så en sväng ut blir det efter frukosten sen ska jag nog in till stan en runda. Vad ska ni andra hitta på?
Hej sålänge!
Alie
Hehe så söt!
Isak säger mamma mamma mamma när han blir gnällig eller värkligen vill upp till mej så det är kul att han säger mamma för jag trodde det skulle bli pappa först med tanke på att det alltid bli ..pappa kommer snart, pappa är på jobbet, pappa gör det ..hehe så det va jag inte beredd på det är mysigt att höra mamma och veta att han menar MEJ
God kväll!
Isak förstår när man säger titta på Tv-n då tittar han dit och kolla ett bra tag om det är nåt intressant. Och hämta bollen då sticker han iväg och letar och hämta den, sen så säger jag kasta bollen då kastar han den till mej och bli så lycklig
vart är lampan.. då säger han dää och fråga man va pappa är så tittar han runt sej, det va kul idag på morgonen då vi gick in för att väcka Isaks pappa då frågade han Isak kan du säga pappa? Då lutade sej Isak fram 2 cm från Gustavs ansikte så spottade han ut nappen och sa bappa
min gosbebis !
TAHN
Isak klappar händerna.
Så roligt med att dom förstår så mycket nu det kändes som nylingen man satt och småsnackade med dom osv.
Isak vinkar mycket hehe då menar jag mycket .. när han ser nån på stan han satt och vinkade till en flicka i samma ålder men på andra sidan gatan hehe
dom va så söta.
Finns det nåt kul som ni märkt att era bebisar tycker är lite otäckt eller så.. isak tycker inte om hår eller typ " snaggat" hehe eller skägg, hans kusin ha en liten häst med konstigt gult hår ta han på den så ryser han hehe.. så kul att se.
Hur många här inne är det som är på bebis nr2?
A lie.. grattis hoppas det kommer går bra. Det bli tätt då men va kul!! Hur känns det då med mage och sen ha den andra lille? Tror du det kommer att bli kämpigt i början, hade ni planerat? Oj va mycket frågor det blev du behöver inte svara är bara lite nyfiken!
Isak brukade sova hela nätter men nu vaknar han och åker runt i sängen han kan ligga och hålla på att vända och röra sej en timme mitt inatten.. så ibland är det jobbigt när han sover hos oss som just nu värkar ha blivit en vana! GRR..
Isak har alltid sovit i sitt egna rum, ja fram tills nu när han få krypa ner hos oss på natten
men det har gått super bra!!
Uscha fy för spindlar Åh va hemska dom är, kan knappt titta på en spindel jag klara inte av de. Har jag sett en spindel gå in i ett rum eller liknande så och jag vet att den inte kommit ut så kan jag inte gå in där igen förens nästan veckor, Ja fast nu bor vi i lägenhet så nu har det varit lungt ...skönt de!
Det jag tänker på när jag vill flytta till Hus är SPINDLAR och andra kryp .. önska de inte fanns
Hej alla!
Isak ska bli storebror, vi bestämmde oss idag fast vetat det ett tag! Men idag bestämmde vi oss och nu ska han bli storebror det blir nångång i december skulle jag tippa på. Men är inte säker ska göra VUL har inte ringt för tid än.
Annars allt bra med junisarna?
Hej hej!
Ja jag mår bra eller jag mår illa en del .. lite jobbigt på morgonen när man ska upp och leka ..!!
Men det är spännande
ska bli kul, fast det är tätt och inget planerat men det kommer nog att gå bra!