• JCA

Junibebisar del 3

Hihi, vad gulligt!!!

• JCA

Ja, usch ja... Stackars lilla Tille... :´(

Erik har gått 14 steg som mest. Han vill iväg och släpper själv för att gå till ingenting men då får man bvara med och stoppa honom för balansen är inte riiiiktigt där än. Min våghalsiga lilla stjärna...

• JCA

Vi var på bvc igår. Då vägde Erik 11580 (11060) och var 74 lång (73).
    Det var även läkarkontroll och Erik gick igenom besiktningen utan anmärkning Navelbråcket var ingen fara med heller, det är på väg att försvinna.

• JCA

Tandkräm började jag med så fort jag började borsta tänderna.

Erik har jag köpt ett par kavatsandaler till men dom är ganska höga i skaftet och itne jättehåliga så han får ha dom nu med. Stövlar har han efter Maja men han behöver inte det än. Han är inte ute på backen än jag tycker det är för kallt och blött.

Idag har det varit fint väder hela dagen. Vi har haft begravning idag, min mans farfars syster dog den 19/3, då var hon 103,5 år.

Hoppas ni har det bra

• JCA

Snigla: Men det är fluor i barntandkräm också, men det är anpassat till barn. Därför bör man ha barntandkrämen.

• JCA

Helen: Då skiljer det 1½ kilo på våra nu då Och en cm, fast Jonathan är längre.

• JCA

Manja: Våra är ganska så jämnstora då, men Erik är mycket kortare, bara 74 cm. Men han vägde 11580 gram Behöver jag säga att storlekar och ålder inte stämmer överrens på honom heller??? Jag köpte faktiskt bodys i 86 på Lindex idag för Little baby är så oföljsamma eller vad man ska säga.

• JCA

Man får verkligen hålla koll på Erik nu! Allt ska in i munnen på han. Häromsistens var det ju en påssnus, igår var det barkbitar, idag när vi hade lämnat aja på dagis och gick till bilen såg jag att han tuggade på nåt igen, då var det en pärla! En rund i storlek lite mindre än en puttekula. Ojojoj...!

Erik är på väg att gå men det dröjer nog ett tag till. Igår gick han och jag höll honom i en hand, så helt plötsligt släppte han och tog några steg alldeles själv. Men sen blev det läskigt så då satte han sig ner. Det var första gången som han har släppt alldeles själv och fortsatt att gå

Svar på tråden Junibebisar del 3