• lmyranl

Mountain buggy nano vs chicco liteway

Jag ska köpa en resevagn och funderar på ngn av dessa två!
    Men mest av Nano vagnen..

Har ni någon erfarenhet av dessa vagnarna.. Dela med er! :)

Min lilla är 1,5 år.

Tacksam för alla tips.. Även på andra vagnar!

• Svar på tråden Mountain buggy nano vs chicco liteway
  • lmyranl

Finns det verkligen ingen som har någon av dessa vagnarna???? Eller ngt tips på annan vagn?!?!

• Meiji

Funderade på de två vagnarna och valde Nano. Väldigt nöjd hittills men jag har bara haft den ett dygn ð???.

• cloudberry79

Jag har haft en nano sedan i somras och är jättenöjd. Den går utmärkt att resa med och är ändå skön att sova i. För oss var det viloläget och formatet som avgjorde och vi ångrar oss inte.

Just NO.
  • lmyranl

Tack för att ni delar med er! Vi har bestämt oss för nano.. Och ska faktiskt köpa den idag! Tror att jag ska bli nöjd! Hur är den att köra i grus??

• cloudberry79
    lmyranl skrev 2015-01-09 10:38:42 följande:

Tack för att ni delar med er! Vi har bestämt oss för nano.. Och ska faktiskt köpa den idag! Tror att jag ska bli nöjd! Hur är den att köra i grus??

Ingen resevagn är särskilt bra på grus, det beror lite på om vi pratar hårt packad grusgång eller löst grus. Ska ni köra i terräng eller snö ska ni nog titta på helt andra vagnar.
    Just NO.
  • lmyranl

Nä det är klart! Mest tänkt inför semester men även smidig att man ha när man handlar osv... Slipper bära in vår stora vagn i bilen! Köpte vagnen idag och känner mig väldigt nöjd! Storasyster på 4 år fick också provsitta, och jag är förvånad över hur rymlig den faktiskt va! Hoppas verkligen att den går som handbagage på flyget.. Någon av er som har provat?

• Stephanieej

Flere der har fået erfaringer med disse vogne?

Jeg har lige bestilt nano og er i tvivl og kvalitet.

Er det okay at den ikke kan ligges ned?

Svar på tråden Mountain buggy nano vs chicco liteway