• Anonym (Wtf?)

"Blondinbella kissade på sig" Hur i kan det bli en rubrik??

I Expressen står det idag om gravida Blondinbella som kissade på sig på flygplatsen och fick byta byxor. Hur i hela världen kan det bli en rubrik om detta?? För vem är detta allmänintresse? Händer det inte värre saker i världen än så??

• Svar på tråden "Blondinbella kissade på sig" Hur i kan det bli en rubrik??
  • viseversa

Stackars henne. Måste varit jobbigt. Ännu jobbigare att pressen tycker det är något man lämnar ut till alla som en nyhet. Att kissa på sig som gravid är knappast konstigt för NÅGON!!

• Dr Nail

Såja, fortsätt! Fortsätt göra gratis reklam för Expressen och den ovannämnda artikeln!

Jag har redan surfat in och läst den pga. det du skrev här, och jag GARANTERAR att jag är inte den enda :)

• Anonym (Wtf?)

Det var inte så att de hängde ut henne. Hon skrev om det på sin blogg och tidningen hakade på direkt. Ok att man bloggar om icke nyheter men att media hakar på är bara för mycket.

• Anonym (Wtf?)
    Dr Nail skrev 2015-01-06 11:31:51 följande:

Såja, fortsätt! Fortsätt göra gratis reklam för Expressen och den ovannämnda artikeln!

Jag har redan surfat in och läst den pga. det du skrev här, och jag GARANTERAR att jag är inte den enda :)

Och du läste det för att??? Vad ville du veta?? Vad fascinerade dig??
  • Anonym (s)

Tydligen är det så att det är sånt som människor vill läsa om, det säljer helt enkelt.
    Expressen vill ha läsare och skriver sånt som dom tror vi är intresserade av.
    Skulle aldrig läsa skiten, det är bara dravel och sensationslystnad, du har ett bra exempel på det i din ts, och sånt vill jag inte stödja. 

• Molle1981

Ja det är så dagens etablerade media fungerar. Det är sånt här som våra skattepengar går. Skitjounslistik och floskler. Själv läser jag sällan någon av dessa blasktidningar.

• Klotjohan

Tja, det hade väl förmodligen större inrikespolitiska konsekvenser och därmed nyhetsvärde än valet i Swaziland Flört
    Tragiskt att media ägnar sig åt så mycket strunt istället för att försöka producera någon form av riktigt nyhetsfördjupning någon gång. Jag köper inga dagstidningar längre för det är inte värt det. 

• Dr Nail
    Anonym (Wtf?) skrev 2015-01-06 11:36:40 följande:

Och du läste det för att??? Vad ville du veta?? Vad fascinerade dig??

Hallå? Blondinbella kissade på sig! Det PÅVERKAR mig.

Skämt åsido, man läser sånt som man konsumerar skräpmat: slentrianmässigt.
  • CarinaL26

Jag kan förstå att hon bloggar om det och jag tycker det är bra att hon avdramatiserar något som händer många gravida (och andra med för den delen) men håller med TS om att det är noll nyhetsvärde. Dessvärre är kvällstidningarna bara intresserad av kul rubriker och bryr sig mindre om nyhetsvärdet.

Svar på tråden "Blondinbella kissade på sig" Hur i kan det bli en rubrik??