• Anonym (skeptisk)

Någon som testat Viamax Sensitive för ökad lust?

Vet inte om jag vågar prova denna kräm...någon som testat?

Så här står det på Viamax hemsida:

"Alla ingående substanser är 100% naturliga och har använts av mänskligheten sedan urminnes tider - det nya är kombinationen av dem samt förhållandet substanserna emellan, detta gör ViaMax® Sensitive gel till en unik produkt på marknaden.

ViaMax® Sensitive gel har uppkommit som en direkt biprodukt av 1998 års Nobelpris i Medicin och Fysiologi avseende verkningmekanismen för NO (kväveoxid). Det som sker fysiologiskt i kroppen är att arginin på ett helt naturligt sätt lokalt stimulerar de yttre hudlagren genom att bilda kväveoxid - som förekommer naturligt i alla kroppens kärl i varierande mängd. En ökad mängd kväveoxid leder i sin tur till att blodkärlen ökar en liten del i omfång (en process som går tillbaka på naturlig väg, efter det att argininet slutat verka), varmed en större mängd blod cirkulerar lokalt inom det applicerade området - härav den pirrande, sugande känslan som uppkommer. Kväveoxid har även en motverkande effekt på blodplättarnas/trombocyternas förmåga att klumpa ihop sig. Mentolet effektuerar den upplevda känslan genom att förlänga samt förstärka händelseförloppet - en mer intensiv och skön känsla erhålles. ViaMax® Sensitive gel påverkar inte blodtrycket"

• Svar på tråden Någon som testat Viamax Sensitive för ökad lust?
  • Family 5

Hihi, har köpt den men inte fått den än. Jag kan återkomma när den har kommit och jag har hunnit testa den....

• Anonym (skeptisk)

kul! pillrena eller gel?

• Anonym (skeptisk)

kunde inte vänta, beställde också! Gel. Spännande!

• JennieH

Jag har testat kapslarna, tog två vid samma tillfälle. Och för mig kändes det som att jag kunde släppa loss och njuta mera.

• Angelica80

testat gelen. Flera ggr.. men inte känt nån direkt förändring. Ytterst lite kanske det funkade men inte direkt märkbart!!

• Turvann

Hej har provat gelen och funkat super på mig. Kan i bland ta ett par gånger innan man känner något.
    Vill även säga att den inte skall andvändas när man är GRAVID. Säljer denna produkt själv och har fått tydliga påpekningar att informera om detta. Anledningen är den att den inte är testad på denna grupp av kvinnor och därför inte bör andvändas då.
    Kram

• Anonym (skeptisk)

ok! Inte lika skeptisk längre

Turvann, säljer du även viamax breast control? Låter lite för bra för att vara sann!

• Family 5

Jag har köpt gelen. Men man måste använda den ca 3 ggr innan den ger nån effekt.

• fenomena83

stackars er, vad ni har slösat bort era pengar. jag har provat den och den är ju sjukt dålig. fast det är klart den kanske passar olika på olika människor. men på mig blir det liksom som att man förväntar sig så himla mycket när man smetar på den, och sen om man inte kommer så ger den nästan mosatt effekt, att man tappar lusten och känseln och allting. klart att den känns, som en vicksblå mellan benen. men bara i fem minuter ca, kommer man inte på dom fem minuterna då så är krämen bortslösad, för när den slutat verka så blir man bara så sur så man tappar all lust istället.
    jag tror man måste redan va extra på hugget när man kletar på den, då funkar den kanske. men det går liksom inte att gå från 0 till 100 om ni fattar vad jag menar.
    har provat kapslarna också, funkade inte heller. å då tog jag två på en gång.
    massa slöseri med pengar.
    suck.
    jag vet en annan kräm som är mycket bättre, den heter clitorix active. DEN e bra.

men men som sagt var, det kanske är olika på olika kvinnor.

• FVguy

Min sambo använder den och hon tycker att den fungerar jättebra. Hon har haft problem med vestibulitet (eller vad det nu heter) och med den gelen så blir hon mycker mer blöt så hon har inte ont vid samlag längre.

Svar på tråden Någon som testat Viamax Sensitive för ökad lust?