Inlägg från: Anonym (Samma?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Samma?)

Relation med psykolog

Ts, först vill jag beklaga din situation, vilket kaos det blivit för dig :(

Jag har varit med om något liknande själv, just med en psykolog. Får en klump i magen både vid tanken på att det skulle kunna finnas fler likadana därute, men också för att jag undrar om vi råkat ut för samma... "Min" har också varit leggad i ca 15 år, och det är något av det du beskriver i hur han agerar som låter så välbekant. Förmodligen är det bara som jag inbillar mig, men om det är samma tänker jag att det ställer en del i annan dager för oss båda. Kan du tänka dig att säga något mer om honom, initialer, ålder etc?

• Anonym (Samma?)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2015-01-07 09:22:55 följande:

Tack för stöd! Jag hör gärna mer om hur du hanterade det. Hans efternamn börjar på A.

Då är det inte samma, han jag tänkte på har ett efternamn som börjar på en annan bokstav. I korthet: det hade inte gått lika långt som när det gäller er, men vi hade pratat i liknande banor. Vi fick nog båda kalla fötter och det blev rätt obehagligt mot slutet. Jag kände mycket skam och ville helst låtsas som ingenting först. Sen blev jag arg och kontaktade faktiskt hans chef. Jag ville ibte anmäla själv (som sagt, skammen) men ev skulle arbetsplatsen göra det. Det senaste jag hörde var att han är sjukskriven.
Svar på tråden Relation med psykolog