• ingaenklaval

Relation med psykolog

Snälla släpp allt det här bara. Du har en man i ditt liv redan så gå till honom istället. Det du gör nu är bara att elda på en massa känslor till något dramatiskt. Det vore väldigt synd om ert lilla vänstrande slutar med att han blir av med sin legitimation för du inte kan låta bli dramat. För din, din mans och din fd psykologs skull, släpp det.

• ingaenklaval
    Anonym (Förvirrad) skrev 2015-01-06 19:12:27 följande:
    Så du tycker det är mitt fel? Tycker du det är rätt att jag har uppmuntrats till att klänga mig fast vid en person som vet om hur sårbar jag är efter min fars död? Jag har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv, tycker du då att jag är dramatisk som känner mig ytterligare trampad på? Jag känner mig mentalt våldtagen!
    Det jag menar är att något som var bra har blivit väldigt fel. Just nu tror jag inte du vinner något på att fortsätta med honom på något sätt. Du är inte i skick att få till ett bra avslut. Flytta över dina behov på din man istället för det är med honom du ska få livet att fungera.
  • ingaenklaval
    Anonym (Förvirrad) skrev 2015-01-07 09:29:42 följande:

Jag ångrade mig. Vet inte vad jag ska säga honom egentligen. Jag vill att han ska säga att han inte svek mig, men det finns ju inget alternativ egentligen.

Gick till min man och fick tröst. Han säger att det inte är mitt fel, och att det hela inträffade för att jag är så oemotståndlig. Detta ska han säga 10 ggr om dagen tills jag kommer över det här. Tack gode gud för att jag har honom!

Så skönt att höra.
Svar på tråden Relation med psykolog