• Miew

Gastric bypass 2015

Jag vet inte än om jag får den. Jag ska på möte den 26/1 och förhoppningsvis få veta om jag skulle vara en kandidat.

• Miew

Tackar, och grattis till din OP. Tog det lång tid från första mötet till godkännande? Vilka tester gjorde du?

• Miew

Ok. Då får man hoppas på att det går lika bra för mig. Mina knän håller på att ge upp så det börjar bli bråttom.

• Miew

Ok, det blir där jag får göra också om jag får ????.

Min rygg är illa också, men de senaste månaderna har knäna börjat pajja, så måste göra något innan de brakar helt. Får man fråga vad du väger och hur lång du är?

Själv är jag 173 och väger ca 125 ????.

• Miew

Skönt. Jag födde sista barnet i Norrköping och tyckte väldigt mycket om vrinnevi. Min sambo låg inne där 3v också och de var jättetrevliga allihopa.

Hur länge går man på flyt innan?

• Miew

Nej, jag bor på Harstena, Valdemarsviks kommun men vi tillhör vrinnevi

Tror du det blir tufft på flyt? Det är nog det enda jag inte testat för att gå ner.

Bor du i Norrköping?

• Miew

[quote=74657599][quote-nick]Ellish skrev 2015-01-10 12:21:49 följande:[/quote-nick]Ja det är smart att pröva sig fram innan det är dags så att man vet vad man tycker om eller klarar av [/

Ja, får testa lite olika. Choklad och vanilj kommer jag nog inte klara av, helst smaker av bär och sånt. Får kolla vad som finns nästa gång jag handlar

Svar på tråden Gastric bypass 2015