Inlägg från: MamaJuice |Visa alla inlägg
  • MamaJuice

Gastric bypass 2015

Hakar på här! Infomöte 9e Mars på Aleris Obesitas i Libd, skåne. LIVRÄDD att bli nekad op!!! Hur vanligt tror ni det är att bli nekad om man uppfyller kriterierna? Bmi 38,3

Ligger vaken om nätterna och oroar mig för att jag inte ska bli beviljad. Går inte en vaken minut utan att det cirkulerar i huvudet. Håller på att bli galen!

• MamaJuice

Ingen som vet någon eller hört hur vanligt det är att bli nekad gbp när man väl varit på infomöte och teamträff med läkarteamet? En vecka kvar för mig. Berverna ligger utanpå nu!

• MamaJuice
    sanro skrev 2015-03-03 21:43:29 följande:

Jag tror inte att det är speciellt vanligt att bli nekad, så länge alla prover är ok och du uppfyller bmi kraven så blir du inte nekad operation. Jag var på infomöte i Lund igår och alla som var där fick operationstid. Jag fick själv välja när jag vill bli opererad, som tidigast om två veckor men jag valde om tre och en halv vecka.

Du förstår inte hur lycklig du jusg gjort mig! Får man lov att fråga vad du har för bmi? Mitt ligger på 38,6. Stort lycka till!
  • MamaJuice
    carolinawest skrev 2015-03-05 04:33:22 följande:

Håll tummarna för att jag blir godkänd för operation idag !! :)

Håller tummarna! Berätta sen! Vilket landsting?
  • MamaJuice
    Minimajs skrev 2015-03-05 21:35:06 följande:

Jag fick min op tid på posten idag!!!

Den 22 april är det äntligen min tur ????

Var?
  • MamaJuice
    Silverjag skrev 2015-03-07 16:03:34 följande:

Hej jag ska göra en gbp den 18 Mars och jag börjar bli lite nervös. Jag dricker slanka nu och har gjort sen den 11 Feb började lite innan utsatt datum, jag vägde 123kg och ska gå ner 10% det går bra har 2kg kvar. :)

Heja heja!
  • MamaJuice
    carolinawest skrev 2015-03-09 16:42:01 följande:

Grattis! Var blir det ?

I Kristianstad! :)
  • MamaJuice
    theresaaan skrev 2015-03-09 17:07:28 följande:

Grattis!! ???????? Jag hoppas på att bli godkänd efter infomötet på onsdag! Är nervös som tusan!!

Alla som va på samma som mig fick! Vi va sju stycken!
Svar på tråden Gastric bypass 2015