Inlägg från: exoticthrill |Visa alla inlägg
  • exoticthrill

Gastric bypass 2015

Hejsan

Hoppas jag får vara med i denna grupp trots att jag vet inte om jag ev blir opererad detta år. Jag har bett min husläkare om remiss till obesita kliniken. Jag vill få ordning på mitt liv en gång för alla. Hoppas ännu en gång att jag får vara med:)

• exoticthrill

Hejsan

Hoppas jag får vara med i denna grupp trots att jag vet inte om jag ev blir opererad detta år. Jag har bett min husläkare om remiss till obesita kliniken. Jag vill få ordning på mitt liv en gång för alla. Hoppas ännu en gång att jag får vara med:)

• exoticthrill

Vad händer efter att man har på informationsföreläsningen? Får man en tid till operation eller vad händer? Ska till obesitas på sahlgrenska i göteborg

• exoticthrill

Tack för ditt svar. Hur lång tid tog det från det du fick från sjukhuset att de mottagit din remiss tills du låg på operations bordet?Hur lång tid tog det emellan du fick göra de olika stegen?

• exoticthrill

Tack för ditt svar igen:)När det gäller flyt är det modi fast som gäller eller kan man välja vad för sort man vill?

• exoticthrill

Kom på en fråga till när man börjar med flyt får man dem på recept från läkaren eller ska man köpa det själv?

Svar på tråden Gastric bypass 2015