• Anonym (1)

Har du snytit dig i handen

Har aldrig gjort och tänker aldrig göra fast jag har set jätte många som har gjort det

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du snytit dig i handen
  • Grande Rock

Normalt sett snyter man sig inte i handen bara för att man snyter sig utan näsduk om det är det du menar.

Men visst har jag snutit mig i handen också, detta sker dock enbart när jag duschar.

Assumption is the mother of all Fuck-ups
  • DickRex

Japp! Har även petat mig i näsan och fått bajs och spyor på fingrarna. ...men det är ju situationen som avgör hur OK det är. Är jag själv och ute så snyter jag mig rätt ut i luften bara.

Läs inte det du tror att jag skriver mellan raderna. ...och använd bara egen erfarenhet för att påvisa skillnad, inte normen.
  • volvo142

vad spelar det för roll om man duschar eller ska tvätta händerna?? mycket äckligare ut baktere synpunkt att ta toalettpapper

• Anonym (h)

Jag kände en som tillhörde en stor barnaskara. Alla barn fick snyta sig i handen på deras pappa. Inte så mysigt när man är den fjärde som får snyta sig..

• DickRex
    volvo142 skrev 2015-01-07 14:13:36 följande:

vad spelar det för roll om man duschar eller ska tvätta händerna?? mycket äckligare ut baktere synpunkt att ta toalettpapper

Hur duschar du då kan man undra? ...och hur tvättar du dig mellan skinkorna i duschen, men dasspapper?
    Läs inte det du tror att jag skriver mellan raderna. ...och använd bara egen erfarenhet för att påvisa skillnad, inte normen.
  • Maria 434

Jajamensan, i duschen, när jag kommit upp från ett dyk och när jag snorklat

• Anonym (fds)

Men kan du sluta starta trådar om snor och att snyta sig? Är det din fetisch eller? 

• Anonym (fds)
    DickRex skrev 2015-01-07 06:35:41 följande:
    Japp! Har även petat mig i näsan och fått bajs och spyor på fingrarna. ...men det är ju situationen som avgör hur OK det är. Är jag själv och ute så snyter jag mig rätt ut i luften bara.
    Va??? Hur då? Fräser du bara ut snoret eller?
  • DickRex
    Anonym (fds) skrev 2015-01-07 14:34:29 följande:
    Va??? Hur då? Fräser du bara ut snoret eller?
    Javisst! Täpper igen den ena näsborren och blåser till. Detta är väl en metor som fungerar bäst ute i skogen och då kan kan smeta av eventuella snordroppar mot ett träd eller några löv.
  • volvo142
    DickRex skrev 2015-01-07 14:24:38 följande:
    Hur duschar du då kan man undra? ...och hur tvättar du dig mellan skinkorna i duschen, men dasspapper? smile1.gif
    Ja menade när man liks ska tvätta händerna spydiga kommentarer välkommen till familjeliv :D
  • Anton Chigurh

Inte i HANDEN, det vore ju som att skita i byxorna, nä, som någon säger här ovan, hålla för en näsborre, luta sig fram, och fräsa till utav helvete, det funkar. I brist på papper. Men i handen !!!  NOPE.

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
Svar på tråden Har du snytit dig i handen