Har du snytit dig i handen
Har aldrig gjort och tänker aldrig göra fast jag har set jätte många som har gjort det
Har aldrig gjort och tänker aldrig göra fast jag har set jätte många som har gjort det
Normalt sett snyter man sig inte i handen bara för att man snyter sig utan näsduk om det är det du menar.
Men visst har jag snutit mig i handen också, detta sker dock enbart när jag duschar.
Japp! Har även petat mig i näsan och fått bajs och spyor på fingrarna. ...men det är ju situationen som avgör hur OK det är. Är jag själv och ute så snyter jag mig rätt ut i luften bara.
japp kan hända om jag liks ska tvätta händerna..
Jajemän, i duschen.
vad spelar det för roll om man duschar eller ska tvätta händerna?? mycket äckligare ut baktere synpunkt att ta toalettpapper
Jag kände en som tillhörde en stor barnaskara. Alla barn fick snyta sig i handen på deras pappa. Inte så mysigt när man är den fjärde som får snyta sig..
vad spelar det för roll om man duschar eller ska tvätta händerna?? mycket äckligare ut baktere synpunkt att ta toalettpapper
Jajamensan, i duschen, när jag kommit upp från ett dyk och när jag snorklat
Men kan du sluta starta trådar om snor och att snyta sig? Är det din fetisch eller?
Inte i HANDEN, det vore ju som att skita i byxorna, nä, som någon säger här ovan, hålla för en näsborre, luta sig fram, och fräsa till utav helvete, det funkar. I brist på papper. Men i handen !!! NOPE.