• Man64u

Ny medlemsgrupp X Dreams

Har du intressen eller är nyfiken erfaren av

Hotwife

BangMyWife

Swinger

Då är gruppen X Dreams nåt för dig.

Obs innehåller "erotiskt material" som det så fint heter ;)

Lämna gärna tips på andra bra grupper med seriösa inlägg om sec

• Svar på tråden Ny medlemsgrupp X Dreams
  • Man64u

Välkommen om du delar gruppens intressen;), flera härliga inlägg

• Man64u

Tyvärr visas inte besöksstatistiken när du letar upp gruppen, där står 0 svar men i verkligheten över 100 härliga seriösa inlägg just nu.

Välkommen om du delar gruppens intresse ;)

• Man64u

OBS skriv en presentation av dig när du söker medlemskap om varför du vill bli medlem.

Just nu har det kommit in flera utan presentation och tyvärr då blir det inte accepterat.

Vill du vara med I en seriös och trevlig grupp så välkommen

• Man64u
    delfina34 skrev 2015-01-15 18:41:49 följande:

Ny dejtingsida, gratis registrering ! Skapa din profil idag och börja umgås med medlemmarna som är online nu på erotiska-kontakter.com/ jag är medlem. Mitt namn är Delfina. Skriv mig! :)

Fint men skulel vara bra med en anna adress så man kan öppna på jobbet också ;)
  • Man64u
    nyfikenpaxdreams skrev 2015-01-08 21:25:30 följande:

Jag och tjejen har börjat prata om partnerbyte och trekanter osv hur hittar man till den gruppen?

Välkommen till gruppen X Dreams ;)
    Nu over 150 inlägg från härliga medelmmar
  • Man64u

Uppdaterar
    Över 200 inlägg
    33 medlemmar

Välkommen om du gillar innehållet i gruppen ;)

• Eva006

Jag och tjejen har börjat prata om partnerbyte och trekanter osv hur hittar man till den gruppen?

Börja med att skriv någonting i din profil. Lite allmänt om ungefär var ni bor och vilka ni är. Barn bil villa osv,
    Att ni har börjat prata om det är ju kul bara det. Det kan få lite snurr på saker och ting. Men sen är det viktigt att bestämma sig för om det är en fantasi eller om man vill förverkliga den. Man kanske bar njuta av att fantisera om det?
    Om någon av er (du) vill förverkliga det finns väsentlig fråga att ta ställnig till. (Sen finns det massa små skillnader efter det) Men jag anser att det första steget är om din tjej vill tala i telefon (facetime eller något annat) med den eventuella tredje parten? Vill hon INTE det, så var alltid klar med att det här är din grej. Annars retar du bara folk. Inget fel med det men red ut det direkt.
    Sen till din fråga: den gruppen tror jag inte finns inte riktigt här? Testa klubb6.se eller bodycontact.com.

• Man64u

En bra beskrivning av er, vad ni söker, spännande bilder, sidor som tex BC men det finns förstås fler sajter 
    VIktigt att ni båda är överens

VÄlkommen till medlemsgruppen X Dreams här på FL där ämnet diskuteras av erfarna och nyfikna ;)
  • Man64u

Nu över 200 inlägg ;).
    Välkommen om du delar intresset och är aktiv

• aeg

Vi har diskuterat fram och åter i 5 års tid. Bägge gillar tanken men än så länge har vi inte hittat den rätte.

• aeg

En sak som är bra för oss försiktiga stackare är dock sådana här forum. Porr och dylikt har snarare en motsatt effekt. Att läsa och lära däremot, är inspirerande. Vi är bägge relativt softa när det gäller detta med hotwife/cuckold. Delaktighrt, glädje och passion snarare än förnedring och exkludering. Hoppas på medlemskap. För att lära mer, inte flörta.

• Lyse52

Går inte att ens söka på gruppen, är det bara för jag är på en mobiltelefon? 

• share
    Lyse52 skrev 2024-02-25 23:23:16 följande:

Går inte att ens söka på gruppen, är det bara för jag är på en mobiltelefon? 

Hittar inte heller gruppen.
  • Monleon

Mest troligt skapat av en man för andra män.

Lycka till

M&M

The superior man is the providence of the inferior
  • Lyse52
    Monleon skrev 2024-02-27 09:20:27 följande:

Mest troligt skapat av en man för andra män.

Lycka till

M&M

Ja då söker jag inte längre till den gruppen 
Svar på tråden Ny medlemsgrupp X Dreams