• Babygirlie08

Är galet kåt på jobbet.

Nu har det börjat igen. Jobbet! Ett jobb jag visserligen älskar och är oerhört framgångsrik i men mina tankar efter en lång semester är sex, sex och sex.
    Porrig sex med andra tjejer, par eller flera män samtidigt. Mycket ofocuserad på jobbet idag mao :) 

• Svar på tråden Är galet kåt på jobbet.
  • Anonym (Arbetar åsså!)

Blir så när man skummar igenom FLSkrattande

• Underhill

Låter helt klart trevligare än jobb :)...tur det är helg snart :-P

E vi överens så kör vi
  • Babygirlie08
    Underhill skrev 2015-01-08 10:24:11 följande:

Varför begränsa sig till helgerna? Är du en sån? haha

• Frökenfrykena
    Babygirlie08 skrev 2015-01-08 10:26:26 följande:

Tur att man har en dildo i nedersta byrålådan vid akutfall när det är lite längre paus mellan mötena då:)
  • Babygirlie08
    Frökenfrykena skrev 2015-01-08 10:33:50 följande:
    Tur att man har en dildo i nedersta byrålådan vid akutfall när det är lite längre paus mellan mötena då:)
    hihi, jag med! Ett måste på varje arbetsplats. Det är bra att ha kjol på sig med :) och ha eget rum.. Fast en fantasi är ju att någon här skulle komma in och se mig :)
  • Underhill
    Babygirlie08 skrev 2015-01-08 10:26:26 följande:

Kanske, kanske inte...ibland, ibland inte...beror ju på så mkt beroende på vart man är i sitt liv...men, nä, jag är inte en sådan :)...när andan faller på och solen står rätt, men vind i rygg och flaggan i topp, när man minst anar det eller inte.
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Trevligt)
    Babygirlie08 skrev 2015-01-08 10:43:04 följande:
    hihi, jag med! Ett måste på varje arbetsplats. Det är bra att ha kjol på sig med :) och ha eget rum.. Fast en fantasi är ju att någon här skulle komma in och se mig :)
    Jag kom på en kvinnlig kolega att hon inte hade några trosor på sig. Honnörers det efter det har hon även visat mig sin dildo som hon har undangömd på sitt kontor. Nästa gång kanske man får se henne leka den.
  • Babygirlie08
    Anonym (Trevligt) skrev 2015-01-08 11:22:41 följande:
    Jag kom på en kvinnlig kolega att hon inte hade några trosor på sig. Honnörers det efter det har hon även visat mig sin dildo som hon har undangömd på sitt kontor. Nästa gång kanske man får se henne leka den.
    Och du förstod inte inviten? :)
  • Anonym (Mike)

Vi kan väl leka med tanken att jag är en ny leverantör som ska presentera en ny produkt. Vi har ett inbokat möte och vi har inte träffats tidigare mer än pratat i telefon. Jag kliver in i ditt rum och när vi har avklarat obligatoriska artighetsgesterna så sätter vi oss. Du särar på benen och du saknar trosor där man ser en blank härlighet. Jag försöker fokusera och beskriva produkten men blir mer och mer generad och distraherad då dessutom börja smeka dig sakta mellan benen?

• Anonym (dontrust715)
    Babygirlie08 skrev 2015-01-08 10:43:04 följande:
    Jag skulle gärna komma över och göra samma sak, dontrust715 på bc

Uttråkad på jobbet och tänker bara på sex
Svar på tråden Är galet kåt på jobbet.