• olle

Rikligare utlösning med Zinktabletter ?

Jaha , då varde väl min tur att skriva efter att ha läst lite andras "trådar".
    Har en sambo som gillar när jag kommer mycket , vatten har jag alltid druckit mycket , ägg ingår så gott som dagligen i min frukostrutin å så läste jag här att om man käkade zinktabletter från hälsokosten skulle de kunna öka på produktionen sperma.
    Gick till hälsokosten och köpte en burk och , ja , kanske märks de en lite ökning efter ca 2 - 3 månaders knaprande ,  men de har ju att göra med tillfälle , kåthet o.s.v. också.
    Nu till min undran här bland alla som vet Flört finns de någon speciell sorts zinktabletter som är bättre än andra ? , de kan ju givetvis vara individuellt från person till person.
    Hoppas att jag formulerat mig tydligt nog , återstår bara att se om nån kan svara.

• Svar på tråden Rikligare utlösning med Zinktabletter ?
  • Jag är bara jag

Zink och folsyra tillsammans i höga doser ökar antalet spermier-var för sig har de ingen effekt enligt studier. Men jag har aldrig hört att det ökar själva sädesvätskan.

• olle

Ja , efter att ha läst lite olika trådar här om rikligare utlösning , mer sperma o.s.v. beslöt jag mig för att testa , det finns åxå ett preparat som heter Maxatin som nämnts i några trådar som "garanterat" ska ge större satser men som inte är helt gratis givetvis.
    Om mängden spermier ökar i takt med ökning av satsen i övrigt vet jag inte men inbillar mig att det också är individuellt.
    Men eftersom min sambo är förtjust i sperma tänkte jag testa , så får man ju se vad de ger

• Har gjort det

Jag spelar in film och kan intyga att zinktabletter ökar spermaproduktionen rejält. Nu vet jag inte om det stämmer på alla män men på mig och andra som testat har det varit en rejäl ökning.

• olle

Okej då "du som gjort de" , har du testat olika fabrikat eller de e samma oavsett vad man köper ?
    Du kanske även testat de där Maxatin ? , enligt hemsida och information ska de ju va rena dundermedlet  Flört

• Har gjort det

Jag har testat olika preparat och det ger ungefär samma resultat: rejält ökad mängd sperma, både i mängd men också kletigare konsistens och hårdare sprut.

Svar på tråden Rikligare utlösning med Zinktabletter ?