• Anonym (Nina)

Känna igen en man med stor kuk

Jag kan på nåt sätt känna igen män (med kläderna på och utan att stirra dom i grenen) som har stora kukar. Det är nåt med deras sätt. Har svårt att sätta fingret på vad det är. Kanske att dom ger en bild av att dom är tillfreds eller trygga i sig själv. Vet inte riktigt. 

Är det samma för er? Kan ni sätta fingret på vad det är?

• Svar på tråden Känna igen en man med stor kuk
  • Anonym (Nerd)

Nästan. Ibland kan jag bara låta blicken svepa över en trådstart. Jag läser inte ens allt men ser ändå direkt att det inte är en seriös tråd.

• Långbenopluto
    Anonym (Nerd) skrev 2015-01-09 22:27:48 följande:

Nästan. Ibland kan jag bara låta blicken svepa över en trådstart. Jag läser inte ens allt men ser ändå direkt att det inte är en seriös tråd.

Hahahahaha *tummen upp*
  • BengtH
    Anonym (Nina) skrev 2015-01-09 22:24:11 följande:

Jag kan på nåt sätt känna igen män (med kläderna på och utan att stirra dom i grenen) som har stora kukar. Det är nåt med deras sätt. Har svårt att sätta fingret på vad det är. Kanske att dom ger en bild av att dom är tillfreds eller trygga i sig själv. Vet inte riktigt. 

Penislängden har iaf inget att göra med storleken på mannens övriga kropp.

Det kan synas en utbuktning i grenen ja, oftast letar sig en stor penis ned mot byxbenet.

Mentalt. Ja, män med stora penisar är mer nöjda och harmoniska.

Män med stora penisar är inte rädda för att visa sig i badbyxor eller kalsonger. 
  • Anonym (ASGFSGFDSGF)
    BengtH skrev 2015-01-09 23:11:41 följande:
    Penislängden har iaf inget att göra med storleken på mannens övriga kropp.

Det kan synas en utbuktning i grenen ja, oftast letar sig en stor penis ned mot byxbenet.

Mentalt. Ja, män med stora penisar är mer nöjda och harmoniska.

Män med stora penisar är inte rädda för att visa sig i badbyxor eller kalsonger. 
    Alla ser ju likadana ut utom en 5% kvartil som har mikropenis eller svinstor. 
  • Anonym (jag med!)
    Anonym (Nerd) skrev 2015-01-09 22:27:48 följande:

Jag med! Ibland behöver jag bara läsa rubriken.
  • Anonym (pia)

Behövs mycket mer än en stor kuk för att jag ska tända på en man

• BengtH
    Anonym (pia) skrev 2015-01-09 23:19:42 följande:

Behövs mycket mer än en stor kuk för att jag ska tända på en man

Säg att du tänder på honom och sen när han tar av sig kalsongerna så ser du att han har en falukorv mellan benen, blir du nöjd då...eller fördrar du en Svenssonpenis på 15cm ?
  • Anonym (Mr BIG)

Jag kan sätta fingret på att du har en stor och slapp fitta! Ha Ha
  • Anonym (n)

När jag ser en man med en stor näsa, då vet jag att han har en stor k*k också.

• Anonym (Min man)

Jag skojar ibland med min man och säger att, tänk om tjejer visste att du har en sån stor kuk och är så bra i sängen, då skulle jag inte få ha dig i fred ;) Jag tror ingen kan ana det. Han är bara 175, bara 42-43 i skostorlek och inga stora karlhänder.

• sextiotalist

Ingen aning, men min sambo utstrålar både självkänsla och manlighet, även om han går modell mindre.

En väninna till mig har

konstaterat att de män som varit större utrustade ofta saknat några hjärnceller och verkar byggt upp deras manlighet kring det dinglande organet.

• Frökenfrykena

Rent generellt skulle jag säga att det är omöjligt såvida du inte har röntgensyn;)
    Däremot är det inte omöjligt att beteende såsom självförtroende med mera kan ligga bakom en del men det märker man knappast genom att bara titta på en person.
Svar på tråden Känna igen en man med stor kuk