Inlägg från: Anonym (Massmedial) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Massmedial)

Integration och/eller mängder

Gert skrev 2015-01-10 23:37:39 följande:

Det är väl bara inom SD som mängder diskuteras seriöst. Om man vill minska mängden är det ju främlingsfientligt enligt sjuklövern.

Många moderater pratar om det offentligt nu.
  • Anonym (Massmedial)

Det ser bra ut så får vi andra hålla oss till offentliga handlingar.

• Anonym (Massmedial)
    sjuttiofemman skrev 2015-01-11 06:17:13 följande:
    Nejdå, det blir främlingsfientligt och i många fall rasistiskt när man visar sitt förakt för människor från andra länder.

Tänk om Sd hade varit invandringskritiska utan att vara översittare, rasister och homofober. Då hade partiet varit mer rumsrent och sluppit all skit. Men nu har partiet målat in sig i ett brunt hörn utan chans att ta sig därifrån utan att göra sig av med i stort sett hela partitoppen och större delen av sina kommunpolitiker. Samt ett antal nämndemän i tingsrätter.
    Var har du fått det ifrån, har du några länkar till partiet, drömt eller lurats?

SD talar mest om kostnader till alla som kan räkna, så  de bara ökar tills M och S sansar sig igen som sagt samma för 10 år sedan.
  • Anonym (Massmedial)
    Anonym (Runa) skrev 2015-01-13 02:30:35 följande:
    Konfidentiellt.

Så du får tro mig på mitt ord att Runes vet hur man kan få bukt på massinvandringen samt hur vi Svenskar ska gå mot evigt liv.

Läs gärna DSPs geniala programförklaring. Eller sök här på FL på Runes så får du möta en man som kan vara det största geni som någonsin funnits.

Jag tycker vi ska vara oerhört tacksamma att Runes beslutat sig för att ta på sig bördan att leda Sverige in i framtiden om vi begär detta av honom.

DSP och SD skulle vara en storslagen kombination.
    Bara Sverige?
Svar på tråden Integration och/eller mängder