• Nordin126

    Till er som visar fittan på stan

    Har en fråga till er som drar upp era tights så pass mycket att man kan se eran fitta på säkert 20 meters håll så den beryktade kameltån dyker upp. Vill ni att man ska se läpparna mumla synligt mitt i stan. Det är vidrigt störande. Så träningstights också haha och ni som har dessa byxor tränar garanterat inte, iaf inte 70% av er. Så sluta visa fittan för alla ni går förbi


    Fittvisning
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-01-11 02:49
    Och ni som har gummistövlar på sommaren kan sluta med det också för det ser patetiskt ut.
  • Svar på tråden Till er som visar fittan på stan
  • Nenne666
    Nordin126 skrev 2015-01-11 02:48:21 följande:

    Har en fråga till er som drar upp era tights så pass mycket att man kan se eran fitta på säkert 20 meters håll så den beryktade kameltån dyker upp. Vill ni att man ska se läpparna mumla synligt mitt i stan. Det är vidrigt störande. Så träningstights också haha och ni som har dessa byxor tränar garanterat inte, iaf inte 70% av er. Så sluta visa fittan för alla ni går förbi


    Fittvisning
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-01-11 02:49
    Och ni som har gummistövlar på sommaren kan sluta med det också för det ser patetiskt ut.
    Mmm. Du verkar inte helt nöjd iaf.
  • Mandel

    Angående träningskläder på folk som inte tränar...

    Skulle äta på o'Learys (Stockholm) en fredagskväll och vid bordet bredvid är det en tjej i träningskläder som slår sig ned samt en man i vanliga kläder. Tjejen har alltså 3/4 svarta träningsbyxor och ceriset träningslinne och träningsskor. Syns klart och tydligt att det är träningskläder.
    Hmm... Hon åt mat och då är frågan: har hon tränat eller ska hon träna?
    Ska man träna brukar man väl inte äta precis innan och har hon tränat så går man väl inte svettig och sätter sig och äter på en restaurang...

    Jag hade i och för sig aldrig gått i träningskläder på en restaurang oavsett om jag har eller ska träna eller om jag har dem för skoj skull. Man byter väl i så fall om på gymmet?


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Frontline
    Mandel skrev 2015-01-11 09:12:40 följande:
    Jag hade i och för sig aldrig gått i träningskläder på en restaurang oavsett om jag har eller ska träna eller om jag har dem för skoj skull. Man byter väl i så fall om på gymmet?
    Ja eller så helt enkelt skiter man i hur andra gör...

    Jag går på restaurang för att äta och inte för att gå på en modevisning..
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • jenny99

    Jag går i gummistövlar på sommaren OM det regnar mycket.

  • Rataxes

    Mera mummelbyxor åt folket.


    Om du tar dig dina mörkblå glasögon, så ser världen klarare / tydligt budskap från miljöpartist...
  • Ogenomtänkt
    Dr Nail skrev 2015-01-11 08:32:18 följande:

    Ni hörde honom. Sluta med allt det där NU.


Svar på tråden Till er som visar fittan på stan