Hur hade du reagerat om du blev bortgift till en IS-krigare?
Hade du blivit fru och fött barn åt krigaren eller försökt fly, kanske självmord?
Hade du blivit fru och fött barn åt krigaren eller försökt fly, kanske självmord?
Risken att det skulle hända är rätt obefintlig så inget jag funderat på.
Jag tror inte att kvinnor över 35 år som har flera barn är så eftertraktade
Då är väl risken större att mina döttrar är i farozonen, och där säger jag över min döda kropp att jag skulle låta det hända.
Jag skulle gå in i "survival mode".. Dvs försöka överleva under så lindriga former som möjligt, anpassa mig och foga mig fram tills att det fanns möjlighet till flykt. Människans överlevnadsinstinkt är stark. 99,9% av de som tror att de skulle begå självmord skulle inte göra det.
Jag skulle gå in i "survival mode".. Dvs försöka överleva under så lindriga former som möjligt, anpassa mig och foga mig fram tills att det fanns möjlighet till flykt. Människans överlevnadsinstinkt är stark. 99,9% av de som tror att de skulle begå självmord skulle inte göra det.
Självmord helt klart, dom är idioter och gud vet vad dom gör med dig...
Självmord helt klart, dom är idioter och gud vet vad dom gör med dig...