Inlägg från: Anonym (uppgiven) |Visa alla inlägg
  • Anonym (uppgiven)

Blöda på bröllopsnatten, mitt liv står på spel

Anonym (Tjej) skrev 2015-01-12 01:52:54 följande:

Förstår att du känner skuld och vill inte ''skvallra'' och skydda dina syskon. Du sviker inte dina föräldrar genom att söka hjälp, det är dom som svikit dig. För tänk om du inte skulle blöda? Då är det ju kört. Kan du på något sett prata med din kille? Skulle han förstå? Finns det någon du kan prata med?

Vill du leva hela livet i förtryck och rädsla? Min vän, som nu hade tur att blöda under bröllopsnatten lever idag med skyddad identitet. Både hon och hennes lillebror. Hon kom tillbaka till Sverige med sin man efter dom gift sig men hon orkade inte leva under sin mans regler tillslut. Så det går! 

Usch vad hemskt.

Den här importerade mannen bor väl förmodligen kvar i Sverige, Sverige ett land som sällan skyddar sina invånare och offren!
  • Anonym (uppgiven)
    Lala skrev 2015-01-12 13:10:35 följande:

Ha en liten nål till hands, kanske en mini säkerhetsnål som du kan sätta fast i typ insidan av bhn. Sen under sexet/efter om eller när mannen går på toa så stick dig i fingret och smeta ut lite lite blod på lakanet. Eller gå på toa innan, stick dig i fingret och under sexet försök smeta ut lite på lakanet. behövs bara lite lite.

Men vad hjälper nålar efter sexet eller ens under sexet när hennes blivande man vill dra ut snoppen och se blodet där på den!
  • Anonym (uppgiven)
    Anonym (Vidriga äckel) skrev 2015-01-12 22:28:38 följande:

Har svårt för att ta TS-en på allvar. Men det som förundrar mig mest är vad sjutton har hänt med Sveriges befolkning? Är ni dumma på riktigt? Här sitter en tjej som är knappt vuxen, skriver på ett svenskt forum, på felfri svenska, bor i Sverige och en hel drös av er "vuxna" människor skriver att hon ska sticka sig, skära sig, sy sig i slidan och andra vansinniga, korkade dumheter. Tror ni att ni är politiskt korrekta? Nej, ni är bara så korkade att ni inte längre vet var huvudet och var rooven sitter.

HOn ska då fanimig inte stympa sig. Hon ska gå till polisen, anmäla rubbet, fly till en kvinnojour och hå hjälp med avprogrammering och skyddad identitet. Vi bor i SVERIGE för guds skull. Jag är så ARG på er, VUXNA SVENSKAR som säljer ut vårt land, vår kultur och allt som är bra för att ni ska verka TOLERANTA. Det har drivit er så jaavla långt att ni inte kan se skillnad på tolerans och vansinne. Är det tolerant att föreslå till en flicka att skada sig för att mannen som hon ska doneras till och hans förhistoriska släkt ska acceptera henne. Jag spyr på er, äckliga ursäkter för moderna, intelligenta människor. Fy faaaan.

Dagens medalj, eller årets medalj av valör GULD går till dig!
  • Anonym (uppgiven)

[quote-nick]Anonym (Hmmm) skrev 2015-01-12 22:55:46 följande:[/quote-nick]

Vet inte om den här tråden är sann eller inte..

Men varför infinna dig i en situation som du är livrädd för?

Ta dig till närmaste kvinnojour & bryt all kontakt med din familj/hans familj så du kan få leva ett liv i frihet utan förtryck.

Du kan skapa dig en egen familj när tiden känns rätt med en man du vill vara med.

[/quote]

Låt oss anta att ts inte är sann.

Men faktum kvarstår att hundratusentals flickor i SVERIGE har det just så och värre. Det är bla därför alla dessa stödorganisationer ploppat upp.

Gräv inte ner huvudet i sanden som en jävla struts.

• Anonym (uppgiven)

Låt oss anta att ts inte är sann.

Men faktum kvarstår att hundratusentals flickor i SVERIGE har det just så och värre. Det är bla därför alla dessa stödorganisationer ploppat upp.

Gräv inte ner huvudet i sanden som en jävla struts.

• Anonym (uppgiven)
    Muslimsktjej skrev 2015-01-13 12:39:23 följande:

Att jag lever i hederskultur? Kan du länka tråden isåfall? För det har jag inte gjort.

Man menar ju att det är det som är mödomshinnan. Står ju på sidan att "slidkransen, tidigare kallat mödomshinnan..".

Förr hete det mödomshinnan. Nu kallar vi det för slidkrans.

Det var och är väldigt fel och missvisande att kalla det en hinna och dessutom lägga dit mödom, det har ingenting med mödom att göra.

Det är en krans som på intet sätt visar någonting om varken det ena eller andra, därför är namnet nu slidkrans som bättre passar anatomin och utseendet.

Det är så enkelt.

Mödomshinnan ÄR en myt, har aldrig funnits så som man påstod.
  • Anonym (uppgiven)
    Muslimsktjej skrev 2015-01-13 15:36:55 följande:

Går tyvärr inte att trolla bort ett ord, så kommer alltid finnas folk som använder just "mödomshinnan", bara att förstå att man då oftast syftar på slidkransen.

Trolla bort?

Har DU inte förstått vad jag skriver till DIG?
  • Anonym (uppgiven)
    Muslimsktjej skrev 2015-01-13 15:57:45 följande:

Jo jag förstod, att det är missvisande att kalla det mödomshinna när det inte är en hinna, jag svarade med att det inte går att trolla bort ord. Innan hette det mödomshinna, nu slidkrans men båda ord används idag och man syftar oftast på samma sak. Inget att göra åt det direkt.

Jag förstår helt ärligt inte din tankegång alls.

Jag skriver ett inlägg till dig med en enkel förklaring. Istället för att ta till dig vad det är i all sin enkelhet, insisterar du på att hänga upp dig på ett väldigt gammeldags ord och synsätt gällande "mödomshinnan".

Du skriver själv att det i skolböckerna heter slidkrans och att man idag lär ut rätt vad gäller kvinnas anatomi och kön!
  • Anonym (uppgiven)
    Muslimsktjej skrev 2015-01-13 16:16:33 följande:

Nja, det heter fortfarande negerboll enligt många. Ordet används fortfarande.

Och?
  • Anonym (uppgiven)
    Gladhannapanna skrev 2015-01-14 09:29:05 följande:

Kan du sticka hål på fingertoppen med en nål innan och klämma ut lite blod i slidan? På toa kanske? Inget konstigt att man vill kissa innan man ligger med någon.

Jag jobbar på soc och det finns hjälp att få, man kan lämna sin familj och bli fri, men det krävs att man bryter med precis alla, kompisar, syskon, släkt osv. Ingen ska behöva gifta sig mot sin vilja, men här verkar det som om du vill gifta dig med mannen och att du mest är rädd för att inte blöda. 

Jag blödde inte när jag hade mitt första samlag, däremot tror jag att jag blödde en gång efter en ridlektion när jag var ganska liten så förmodligen brast hinnorna då. 

Du arbetar alltså på soc men ändå ger du vansinniga råd till ts om hur hin ska skära sig för att få ut blod? Har vi kvinnor inte kommit längre än så?
Svar på tråden Blöda på bröllopsnatten, mitt liv står på spel