Inlägg från: Anonym (lol) |Visa alla inlägg
  • Anonym (lol)

Aggressiv o paranoid när ja dricker

Carnitas skrev 2015-01-12 15:07:13 följande:

Har du varit så jobbig full, och det tagit med sig till vardagen.
    Så blir det nog väldigt svårt för henne att återfå förtroendet för dig.
    har du såna här reaktioner på alkohol, så föreslår jag att du aldrig någonsin mer dricker alkohol.
    Om du gör detta, så kommer du till slut ge dig på nån rent fysiskt och allvarligt.

På ditt beteende, så låter det som du har någon bokstavsdiagnos, eller en misstänkt sådan.
    Då denna grupp är mer benägna att bete sig som du har beskrivit.

Haahaa! Måste man ha ADD/ADHD för att man blir paranoid på fyllan? 
  • Anonym (lol)
    Carnitas skrev 2015-01-15 00:52:24 följande:

Vart utläser du att  man måste ha bokstavsjukdomar?
    Om jag hade trott detta, så hade jag inte ens ställt frågan om det fanns en sidan diagnos eller misstänkt diagnos.
    Utan så är det, men ser du detta någonstans, eller ser du en fråga om det kanske är så?

"På ditt beteende, så låter det som du har någon bokstavsdiagnos, eller en misstänkt sådan.
    Då denna grupp är mer benägna att bete sig som du har beskrivit."

Man kan vara paranoid på fyllan utan diagnoser..Killen ska uppenbarligen bara hålla sig borta från alkoholen. Alkohol är inget att leka med.
  • Anonym (lol)
    Carnitas skrev 2015-01-15 01:18:31 följande:

Inget jag skriver utesluter detta.
    Kanske jag skulle varit tydligare genom sätta till ett frågetecken.
    Men nu vet du, så ett dött spår för dig att följa.

Det är rätt välkänt att de med bokstavsjukdomar har problem med sitt beteende med alkohol och benzo.
    De har många sambos/fruar på sitt samvete på våra kyrkogårdar, speciellt under påverkan av alkohol.
    Inget nytt om himlen.

Jag känner flera personer som har varit paranoida under berusning av alkohol och de har inga diagnoser. Benzo? Varför blandar du in benzo i det här sammanhanget? Ja, som jag skrev så är alkohol inget att leka med. Det är en farlig drog och kan ge en negativ effekt även på den friska. Så killen behöver naturligtvis inte ha någon diagnos för att han blev aggressiv och paranoid på fyllan. 
Svar på tråden Aggressiv o paranoid när ja dricker