• DexX

bebis i början av 2016? :D

Någon mer som planerar att skaffa barn i början av 2016? :) 
    Är kanske lite tidigt med planeringen då de inte ska börja byggas förens april-maj! men kanske finns de någon där ute som går i samma tankar och vill följas åt!

har 2 barn sen innan och planerar nu nr 3 :)

• Svar på tråden bebis i början av 2016? :D
  • FrunIHuset

Har en son på 15 månader och vi tänkte göra ett nytt försök i maj.... dock måste vi göra ivf eftersom mannen "bara" har 5 miljoner spermier ???? men i maj tänkte vi påbörja syskonförsök....

Min mens skulle ha börjat igår men den syns inte till. Däremot ett illamående konstant sen några dagar tillbaka och rikliga flytningar. Misstänker ägglossning runt 12 februari och då hade vi sex. Så chansen för grav finns men betydligt liten! Men tänk va hjärnspökena sätter igång så fort ägglossning är över!

• Ivve91

Hej tjejer!

Va ett litet tag sen nu, kul med några fler i tråden.

Nu är vi inne i mars, en vecka har nästan redan gått. Snart är det dags hörrni :D :D

• marol
    Ivve91 skrev 2015-03-05 12:57:05 följande:

Hej tjejer!

Va ett litet tag sen nu, kul med några fler i tråden.

Nu är vi inne i mars, en vecka har nästan redan gått. Snart är det dags hörrni :D :D

Ja visst är det härligt! 36 dagar till vi börjar försöka, känns verkligen hanterbart :)
    FrunIHuset skrev 2015-03-01 12:21:42 följande:

Har en son på 15 månader och vi tänkte göra ett nytt försök i maj.... dock måste vi göra ivf eftersom mannen "bara" har 5 miljoner spermier ???? men i maj tänkte vi påbörja syskonförsök....

Min mens skulle ha börjat igår men den syns inte till. Däremot ett illamående konstant sen några dagar tillbaka och rikliga flytningar. Misstänker ägglossning runt 12 februari och då hade vi sex. Så chansen för grav finns men betydligt liten! Men tänk va hjärnspökena sätter igång så fort ägglossning är över!

Hur har de är gått för dig?:)
  • muuppeens

Hela 53 dagar kvar tills första dagen i den fertila perioden, låångt tills dess men som tur är åker vi bort i 16 dagar, då kanske tiden går fortare! :) 

• Ivve91
    muuppeens skrev 2015-03-05 14:51:38 följande:

Hela 53 dagar kvar tills första dagen i den fertila perioden, låångt tills dess men som tur är åker vi bort i 16 dagar, då kanske tiden går fortare! :) 

Ååh men då kommer ju tiden rulla på änny fortare:) skönt!!

Här är det hela 45 dagar kvar till första dagen i fertila perioden! Så 1,5 månad to go!
  • muuppeens
    Ivve91 skrev 2015-03-05 15:27:38 följande:
    Ååh men då kommer ju tiden rulla på änny fortare:) skönt!!

Här är det hela 45 dagar kvar till första dagen i fertila perioden! Så 1,5 månad to go!
    Så spännande men ändå så läskigt! Hoppas mensen kommer någon dag för tidigt här i Mars så det blir ännu tidigare! :)
  • Neprome

Hej. Vi skall också försöka få nr tre i början av 2016. Ska ta ut spiralen nu i mars. Vi börjar väl våra försök i maj. Jag har tidigare varit super fertil, men det är ju tyvärr inte någon garanti. Jag kollar redan på barnsaker och planerar hur vi ska ha rummet tull den lilla. Är så förväntansfull, vill väldigt gärna ha en bebis i magen igen nu.

• FrunIHuset

Marol:  Jag tog ett test i torsdags som var toknegativt.... Men en konstig känsla i magen, lätt illamående och svanken känns stel? Mensen har inte kommit än och det ilar i "tjejmagen".
    Får väl vänta ett tag till och sen ta ett nytt test. Har ju massa flytningar, vilket jag inte brukar ha kan jag tillägga. Ibland känns det som att mensen börjar men icke...

• EliWe

Jag har bara två mens kvar nu innan det är dags att köra, känns underbart! Men läskigt

• tessan120

Igår blev jag faster för första gången :) min lillebror fick sitt första barn och det första barnbarnet för mina föräldrar :) känns jättekul även om min barnlängtan nu ökade massa.

Svar på tråden bebis i början av 2016? :D