man vill ju så gärna stötta någon som är där man har varit själv, och är fortfarande på sätt och vis!
har du provat bärsele?
jag var jätte rädd ju, brukade stanna vagnen och lyssna på han andetag!
man kan stoppa ett finger till hennes nacke och se om hon är lagom varm. sen om ni kommer hem och hon är genomsvettig...aaaa då var hon ju för varm. men om hennes fötter och händer och nacken känns kalla, då måste man täcka henne mera. ordentliga ulsockor på fötterna, kaske ullvantar, ullunderställ är ju fantastiska, åkpåse, fårskinn......
jag la ner också hur mycket pengar som helst på grejer hahahahahaha men med tiden kommer du faktiskt att kunna läsa av mycket
och alla barn är olika, mitt tog sitt första steg när han var åtta månader. det såg roligt och gulligt ut ja, men det var inte roligt att springa efter honom hela tiden för att han ramlade ju, hade alltid sönderslaget ansikte, min man var arg på mig, minsan jag inte tittar efter ungen ordentligt vaaaa?! det hände på en sekund!
mitt syskonbarn började gå när hon var 18månader och det var bra! hon klarade av det mycket bättre än mitt barn. jag menar att eftersom hon var äldre och starkare så hade hon mindre olyckor. medan min grabb stod där envist på sina darrande ben och bara skulle fram! fattar inte ens hur de där korta bebisbena bärde honom.........så.....njut av ditt barn, det räcker med sovstress du har hahahahaha
vi bor i Stockholm, får väl bila ner någon gång hahahaha kramar till alla