Inlägg från: JozephineEriksson |Visa alla inlägg
  • JozephineEriksson

Jag är narkoman. Vad är du?

Efterlyser nån som har haft problem med droger. Det har jag haft. Inget att hymmla om att jag är narkoman och alkoholist. Jag har haft turen som kommit i kontakt med 12 stegs programmet. Endast genom behandligt och aa / na håller jag mej drogfri. Jag slarvar med möten. Och mycket annat. Men jag har inte tagit en drog på 19 månader nu.
    Fått den stora äran att bli gravid med =)
    Jag varken dricker eller drogar. Inte idag iallafall. Längre än så FÖRSÖKER jag att inte tänka..
    Men vissa dagar är tung, fortfarande. Även fast jag är med barn, vill jag vissa dagar knarka. Men det går över...

• Svar på tråden Jag är narkoman. Vad är du?
  • JozephineEriksson

Tack för alla fina inlägg. Verkligen JÄTTETACK.

• JozephineEriksson

SandvikenMamma : Jag har gjort behandling i Söderhamn. 2 stycken + öppenvård. Self Help och Solsidan. Den fösta var verkligen överlägsen, tycker jag..

Sommar79: AA´s (anonyma alkoholister) tolv "enkla" steg till ett tillfrisknande.

Kolla på www.aa.se men bli inte chockad om du läser ordet gud bara.

Jag är allt från kristen. Men jag kan nog kalla mig troende. Jag tror iaf på ett liv utan droger.

• JozephineEriksson

Allt från kristen? Ja jag menar att jag inte är kristen. Tror inte på religioner alls..

• JozephineEriksson

Anonym (f.d. knark) :

Oj vad jag känner igen mej i det du skriver. Fast amfetamin var inte min huvuddrog. Usch! Ja sugen på droger kommer vi nog vara hela livet. Och det är ju ganska friskt av oss, eller hur?
    Det var ju ändå det vi älskade mest, det som gick före ALLT. Men som vi också hatade... Över allt.

Gillar du möten/aa/na? Där kan du ju prata av dej. Blir inte att jag går mer än en gång var eller var annan månad. Men jag gillar vissa möten...

Hoppas det går hela vägen med ditt barn! Verkligen.. Ta hand om dej!

Svar på tråden Jag är narkoman. Vad är du?