Inlägg från: Anonym (Frusen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Frusen)
    Linnea1994 skrev 2015-01-14 10:08:27 följande:
    Jag söker strumpbyxor inte leggins...
    Leggings är det englska ordet för strumpbyxor..
  • Anonym (Frusen)
    Linnea1994 skrev 2015-01-14 12:57:40 följande:
    Nope! Det är strumpbyxor utan fot, jag vill ha fot. Orden för strumpbyxor är pantyhose eller tights. Länken visar inga strumpbyxor som jag söker och som tråden handlar om!
    Javisst, det går att använda dom orden med, så varför skrev du då inte in dom i sökrutan?
    Men jag lovar, du kommer att få ett långt sämre svar med de sökord du nämner.
    Sen är jag imponerad, hur sjutton har du hunnit kolla igenom alla ca 400.000 förslag?
  • Anonym (Frusen)
    Linnea1994 skrev 2015-01-14 13:17:38 följande:
    Jag följde bara länken och det ja såg likande mer träningsbyxor inte sk kalasbyxor därför sökte jag inte mera på den sidan.

Är du också en fan av sk kalasbyxor under nu när det är kallt (med tanke på ditt nick)?
    Nej, ogillar att ha fot, däremot så är jag en rätt van inköpare av produkter inom en massa områden, jag vet rätt bra var jag ska söka och hur, vilka sökord som fungerar o.s.v.

Tycker du Aliexpress känns jobbigt, så håll dig inom EU, det är ingen skillnad att handla inom EU, som att köpa på postprder från välkända företag du tror finns i Sverige, men som ofta är ett internationellt verkande företag, som "låtsas" sälja från en svensk butik eller plats.

England är bra för kläder, billigare än i Sverige, men tyvärr så har dom ofta en kedja i Sverige, vilket gör det omöjligt att få köpa direkt från England.
    Trots det så går det med lite sökande, att hitta massvis med butiker som säljer till Sverige från England.. 
  • Anonym (Frusen)
    Linnea1994 skrev 2015-01-14 13:39:47 följande:
    Vad är felet med fot? Föredrar det alla dar i veckan!
    Inget fel alls, men just jag vill kunna ta av mig på fötterna, t.ex gå barfota, eller byta till andra byta skor som inte fungerar med tjockt på fötterna.
Svar på tråden Färgglada strumpbyxor