• Anonym (mumi)

Leggings +övervikt

jag har en del övervikt,
    brukar ha lite mer baggy jeans trivs med det, köpta på ellos

min vän som också är överviktig har alltid leggings, men jag tycker inte passar på tjockisar men hon säger hela tiden kan du inte ha leggingsar

vad tycker ni?

ska jag ha leggings? celutierna syns ju då tycker jag

kan ha jeggings om jag hittar någon i min storlek men då vill jag också att dem ska sitta löst

Ni andra tjockisar hur gör ni med byxorna?

• Svar på tråden Leggings +övervikt
  • Anonym (Tjosan)

Alla jag känner som är överviktiga har leggings och tunika. Jag har inte tänkt på om det skulle vara snyggare med annat. Jag gissar att det är det bekvämaste.

• Anonym (mumi)
    Anonym (Cover your ass) skrev 2015-01-14 06:38:22 följande:

Vad är då problemet? Du måste väl inte ha leggings av någon anledning alls? Pojkstil med leggings funkar i och för sig också. Om man vill se ut som Robin Hood.

hon tycker inte det är snyggt när jag har baggy byxor

• Anonym (mumi)

har beställt ett par jeggings nu ska se om det funkar

kan inte låna av henne då hon är större än mig och kortare än mig

• jagärjagvemärdu

Förstår inte hur folk kan säga att celluliter INTE syns genom leggings, det gör det på mig i alla fall och då är jag normalviktig, lite mullig (BMI 22-22.5) och MINA celluliter syns.

• Anonym (***)

Jag hade alltid leggins eller jeggins när jag var tjock, med stövlar till för att jämna till formen på benen. Tycker att man ser större och sladdrigare ut med slappa kläder. Hade jag jeans valde jag bootcut för att få till en snygg form på benen. Inte snyggt med stora lår som går ner som en tratt mot fötterna.

Storleken spelar ingen roll, se bara till att välja kläder som skapar snygga former på kroppen :)

• Anonym (L)

Synd att du inte kunde låna av kompisen.

jag kan inte leva utan mina leggings, jag har en del celluliter men jag har aldrig mörkt att de syns igenom, beror kanske på om de är tjocka eller tunna? Jag hoppas att du blir nöjd

• taquine

Enbart leggings är inte snyggt på NÅGON oavsett kroppsform. Det krävs klänning / kjol över . TS gillar du dina baggys håll dig till dom tycker jag

• elmadumle

Är överviktig och hatar att klä mig i stora bysliga kläder, man ser bara större ut. Jag använder ofta leggings på sommaren med långt linne eller kjol, om andra stör sig på det så är det deras problem.

• Anonym (mumi)

jag testade idag ett par svarta leggings på lindex, men i omklädningsrummet så såg man allt rumpan som hänger, magen sen bullfittan

Nej säger jag bara

• LaLola
    Anonym (mumi) skrev 2015-01-14 20:43:09 följande:

jag testade idag ett par svarta leggings på lindex, men i omklädningsrummet så såg man allt rumpan som hänger, magen sen bullfittan

Nej säger jag bara

Men du ska ju för farao ha något utanpå leggingsen också....en klänning, tunika, kjol + tröja etc....
Svar på tråden Leggings +övervikt