• Mamman79

Varför kan jag inte få en pojke?

Hej Familjeliv!
    Nu är det såhär att jag vill ha ett barn som skall vara en pojke. Jag har tidigare vid tre tillfällen fått göra abort på grund utav att jag sätt på ultraljud att de varit en flicka, abort vägrade de att göra på sjukhuset (tydligen olagligt). Jag har vid alla tre tillfällen fått ta saken i egna händer och jag har lyckats med att få missfall varenda gång.
    Jag kan fortfarande få barn, men jag undrar om ni har några konkreta tips på hur jag lättast ser till så att det inte blir en flicka igen och att jag får ta tag i saken i egna händer.
    För de som är intresserade så fixade jag så jag fick missfall såhär.
    Första gången, stack in ett svärd som jag haft under en längre tid hemma i underlivet, fick missfall.
    De två andra gångerna, bad jag en kille slå mig så hårt han kunde (han är boxare) i magen. Lyckades båda gångerna.
    MVH
    Blivande förälder

• Svar på tråden Varför kan jag inte få en pojke?
  • FrauCasio

Nä detta tror inte jag på. Du är sjuk i huvudet oavsett.

• Mamman79

Varför är jag sjuk i huvudet?

• Mamman79

Kan tillägga att min religon säger att ens första barn skall vara en pojke annars hammnar man i helvetet.

• Mamman79

Jag letar inte efter något mothugg, är du så jävla dum? Vi lever i ett fritt land och jag undrar hur jag ska gå tillväga eller om någon har några tips på hur jag skall kunna få en pojke.

• Biet

I jag tror det är Grekland, där kan du få hjälp med att sortera spermiena i X respektive Y varianter. sedan kan du insemineras lr ivf:as med den sortens spermier som du vill. I ditt fall Y så det leder till en kille.

Hoppas det löser sig för dig.

Svar på tråden Varför kan jag inte få en pojke?