Inlägg från: Carolina01 |Visa alla inlägg
  • Carolina01

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Hej jag vill osså gärna vara med här om jag får?

Vi har en son född 10 och en dotter född 13. Blev oplanerat gravid när dottern var 7månader men förlorade tyvärr det fostret i ett sent MA... Sedan dess har min man vägrat att prova igen, han har absolut sagt nej! Jag har försökt att inte tjata fastän det varit svårt... Men så nu för några dagar sen kom han och sa att han kan tänka sig att prova igen iaf... Så nu är jag jätte glad!

Vi planerar i så fall att börja föröka i april/maj, tänkte ta ut min kopparspiral i mars efter äl...

Så himla roligt och spännande men osså nervöst!

Har redan tänkt på en massa namn, favoriter just nu är Nils, Sven, Elsa och Astrid:)!

• Carolina01

Jag är nykomling och kvar:)! Har inte börjat försöka än, planerar att ta ut spiralen i slutet av mars ovh börja försöka i april... Vill hellst ha ett vårbarn nästa gång:)! Om nu inte maken ändrar sig om att skaffa en trea:/

• Carolina01

Grattis till positivt test!

Jag ska försöka boka tid för att ta ut spiralen nu i slutet av mars... Någon som vet om cykeln blir rubbad när man tar ut en kopparspiral eller om den fortsätter som tidigare... Alltså om man har äl samma tid som alltid? Tänkte ta ut spiralen efter mensen nu i Mats som borde komma om några dagar...

Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)