Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Hur går det för er andra. Har en märklig känsla i kroppen, hoppas att det innebär ett plus på onsdag på äl+9...
Hur går det för er andra. Har en märklig känsla i kroppen, hoppas att det innebär ett plus på onsdag på äl+9...
Här sticker det och gör rejält ont o brösten och fått tydligare ådror än vad jag brukar ha. Mår illa, svänger också rejält i humöret. Hunnit gråta flera skvättar i dag.???? Förstoppad, bubblig i magen. Molvärk i tjejmagen som jag inte brukar ha annat än vid äl och mens. Men det känns ju konstigt om jag har alla dessa symptom redan nu pga graviditet få det är iallafall 8 dagar till bim minst. Blir galen! Tycker mig känna igen detta från tidigare graviditeter men det kan vara min starka vilja att plussa också..
Hoppas på att vi får vårat plus , håller tummarna för er med ????
Har också kissat väldigt mycket oftare än vanligt och det brukar jag höra först när mensen kommer och den vätska jag samlar på mig mellan äl och men drivs ut..
Jag har aldrig känt mig så här gravid som denna gång trots tre graviditeter i bagaget. Men denna månad är det nog bara kroppen som är avig för sitter med mensvärk i dag nu bim-3 och testade just negativt. Första försöket att få en trea så det är inte hela världen men trist förståss då jag och sambon börjat längta så mycket efter en liten bebis.
Nu har det gått 5 dagar sedan min miniblödning och inget mer har kommit! Tog ett nytt graviditetstest nu nå morgonen och det var det starkaste plusset jag någonsin sett.
Verkar som om det kan gå bra denna gången
Hur går det för er andra?
Hejhej,
Hoppar gärna in här. Har precis bestämt oss för en tredje och hjälp vad fort man blir RIKTIGT sugen på att bli gravid. Lovade mig själv att ta det som det kommer denna gång men nu var det äl i veckan som gick och nu längtar jag bara efter att få testa :). Bim borde vara runt 25/5.
Fick blod på pappret ikväll när jag var på toa. Hoppas verkligen det beror på nån känslig slemhinna bara. Jag som hade en så bra magkänsla denna gången. Detta händer bara inte! Jag orkar inte en gång till
Får man hoppa invi tråden?
Jag är på dag 22 idag och hoppas jag kommer plussa nästa helg. nån annan som ska testa nästa helg?
Tydligen var det så!!! Helt chockad :) men superglad!
Jag är på dag 26 men tror jag hade sen ÄL och är mellan bim-5 och 7. Jag funderar på att testa i morgon men borde verkligen stå emot den frestelsen då det antagligen är tidigt. Jag mår illa till och från, har ömma bröst, lätt molvärk i tjejmilen. Kände ett hugg runt äggstocken för tre dagar sedan. Antagligen är detta inte graviditetssymptom men om det skulle vara det är det roligt att ha dem antecknade.
Det är så jobbigt med denna väntan o oro. Har sån värk, hade det med de andra också men minns inte att det kändes såhär.
Ngn mer med mkt värk?
Gravid!! hoppas det syns på bilden jag skickar med. Kvalitén blir ju inte den bästa när man laddar upp här. Den smala är en billig från Tradera och på Testlagrets syns det nästan inget alls. Båda ska mäta från 25 står det.
Det blev ett plus på cb digital, en till två veckor. Hoppas det tar sig snart för er andra nu!
Om man fått maxpositivt äl-test en dag, räknar man då bim = lutealfasen från den dagen el dagen efter sista positiva äl-testet?
Då ska du räkna med att ägget släpper mellab 24-48 h så dagen efter oftast.
L
Det var så lite så. Äl är mer komplicerat än man tror ha ha