Inlägg från: Mammis2011och2015 |Visa alla inlägg
  • Mammis2011och2015

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Förlorade min lilla Meya som var nr2 den 19e mars. Hon föddes med ett oupptäckt kromosomfel och somnade in 25 minuter efter förlossningen. Smärtan är fruktansvärd men vi är ändå ense om en trea.

Igår hade jag äl och väntan på bin känns oändlig!

• Mammis2011och2015

Äl+2 här och jag är precis likadan! Går å känner på brösten "är dom inte lite ömma? Ja men visst två dagar efter EVENTUELL befruktning är nog brösten ömma! Eller inte :/

Nummer tre skrev 2015-04-29 13:59:03 följande:

Nu har jag kommit in i träsket där man letar efter symptom igen. Går in på toan för att se om bröstvårtorna blivit mörkare och ådrorna tydligare (mitt första tecken vid min tredje grav som slutade i mf) och andra dumheter.. Hur svårt kan den va att bara vänta och se om mensen dyker upp eller inte??!! Är ju dessutom bara på ÄL+4 så jag borde ju veta bättre :-S

• Mammis2011och2015
    Syoss skrev 2015-05-02 15:41:47 följande:
    Spännande! smile1.gif

Jag har eller precis haft ägglossning nu istället för på tis/ons som jag förväntade mig. Tur för ältest, annars hade jag missat det! Dock hade jag positivt ältest 2 dagar i rad. Det har aldrig hänt mig förut, så vet inte hur jag ska räkna. Vi fick till det för 3 dagar sen och hoppas på ikväll också. Sen är det bara att vänta.
    Dock så sjukt rädd att jag ska inbilla mig!
  • Mammis2011och2015

Nu tycker jag mig må illa också (inte gjort med någon av mina fyra graviditeter)

Sticker i ena bröstet men inte sådär ömt som tidigare graviditeter heller, blir så trött! Kan inte dagarna bara gå lite snabbare TACK

• Mammis2011och2015
    Fronten skrev 2015-05-02 19:21:19 följande:
    Vi har samma bim då: l
    Ja jag såg det :) soännande! Känner du något? Helt sjukt vad jag börjar tycka mig känna symptom! Illamående har jag aldrig haft tidigare i någon av mina 4 graviditeter, brösten sticks men ömmar inte som dom brukar, tjejmagen drar på ett konstigt sätt och jag vet inte vad jag ska tro riktigt ^^
  • Mammis2011och2015
    Fronten skrev 2015-05-02 23:15:40 följande:

Här sticker det och gör rejält ont o brösten och fått tydligare ådror än vad jag brukar ha. Mår illa, svänger också rejält i humöret. Hunnit gråta flera skvättar i dag.???? Förstoppad, bubblig i magen. Molvärk i tjejmagen som jag inte brukar ha annat än vid äl och mens. Men det känns ju konstigt om jag har alla dessa symptom redan nu pga graviditet få det är iallafall 8 dagar till bim minst. Blir galen! Tycker mig känna igen detta från tidigare graviditeter men det kan vara min starka vilja att plussa också..

Hoppas på att vi får vårat plus , håller tummarna för er med ????

Jag har testat med alla tester som finns, var ju så nyligen gravid så jag vet ju inte hur hormonerna beter sig men jag hade starkt utslag på äl testet och hade känningar. Tänker att med alla dessa symptom, borde verkligen vara ett plus... Eller så önskar jag mig själv skengravid :P
  • Mammis2011och2015

Könner igen det där med toabesöken... Inspekterade toapappret under mikroskop första 12 veckorna typ ????

minahjärtan0609 skrev 2015-05-04 14:36:50 följande:

Tack alla! Känns så skönt men är supernojjig. Springer på toa mest hela tiden för att kolla. Jättejobbigt. Hoppas på suptom nästa vecka då jag är i v 6. Det var då jag fick missfall sist.

Wime06- å va spännande! Kanske att vi kommer att följas åt denna gången med

Nr3- är inte bim två veckor efter äl? Så räknade jag iallafall.

Jelu- va tråkigt. Hoppas på bättre lycka nästa månad.

• Mammis2011och2015
    minahjärtan0609 skrev 2015-05-05 12:02:38 följande:
    Grattis va roligt!!! Tror dock inte vi kommer följas åt. Fick spottings igårkvälll. Idag är det lugnt men det var såhär det började förra gången det blev missfall. Om det följer samma mönster kommer jag börja blöda ikväll känns som maximal otur, men tar inte ut något i förskott, finns fortfarande en chans.

håller alla tumma för att det inte är som du befarar!

• Mammis2011och2015
    minahjärtan0609 skrev 2015-05-07 19:39:19 följande:

Hoppas morgondagen blir en fin dag. Tänker på det du varit med om och lider med dig, ingen ska behöva begrava sitt barn.

[quote=75264841][quote-nick]Mammis2011och2015 skrev 2015-05-07 06:22:41 följande:[/quote-nick]

Lika bra det. Imorgon begraver vi Meya och jag vill bara gå under.

tack för omtanken, idag kom mensen 4 dagar för tidigt :/
  • Mammis2011och2015

Länge sen jag var inne. Fick mf förra cykeln och idag plussade jag igen! Nu måste pyret stanna så min etta kan få vara storasyster på riktigt och hemmet fylls med liv igen. Vpr tvåa dog efter förlossningen i mars :'(

Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)