• Sooff

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Hej!
    Jag hoppar gärna in här, om det är okej? :)

Jag har 2 barn, en på 4 och en på 6.
    Min sambo har inga barn, så nu känner vi att det är dags för en liten knodd :)

Jag plockade ut min hormonspiral den 22a november, 24-26e hade jag en blödning och sedan dess ingenting.
    Är inne på dag 39 i cykeln.
    Har haft molande/brännande verk i ca 2 v snart och har hela tiden trott att mensen är på g, men icke och inget + heller..
    testade med äl-test både igår och idag och får nästan lika starkt utslag som på kontrollstrecket, så hoppas att jag har äl snart!

• Sooff

Vet inte hur man citerar från mobilen??

LeiaBus2010 - jag har vid 2 tillfällen under december fått rosaaktiga flytningar och varit helt säker på att det är mensen, de och konstant molande värk i magen, men icke sa nicke!

Idag fick jah positivt på äl-test, så äl bör väl ske idag eller imorgon och räknar med BIM runt den 17 jan.

• Sooff

Jag testade de, men när jag har skrivit inlägget finns det liksom igen "svaraknapp"..

• Sooff
    Nykär15 skrev 2017-01-02 13:01:34 följande:

Nä måste kolla via webbläsare...

Mitt test ser exakt lika ut! :)
  • Sooff
    Nykär15 skrev 2017-01-02 17:23:21 följande:

Spännande!

Nu ligger jag med en kudde under rumpan och tänker inte resa mig upp på ett tag ????????
  • Sooff
    Nykär15 skrev 2017-01-02 22:16:04 följande:

Planerar samma läge alldeles strax hahaha

Så knäpp man är ;P

Men allt för att hjälpa till!
  • Sooff
    HoppasPåEnTill skrev 2017-01-03 10:13:49 följande:

Hjälp. Jag vet verkligen inte hur jag ska göra. BIM var beräknat i morgon men 1 blödde jag färskt blod. Rejält på morgonen och sen mindre under dagen. Antog att mensen börjat och räknade det som cykeldag 1.

Igår var det samma och nu på morgonen likadant. Rejält med blod på flera papper när jag torkade mig. Ingen mensvärk eller någon annan känsla av att ha mens. Väldigt ömma bröst.

Egentligen ska jag börja med Pergotime idag men jag vet inte hur jag ska göra när det är så här. Har ingen läkare att fråga itan tar dem på egen hand.

Har ni ideer?

Vad är pregotime?
  • Sooff

Morgonens äl-test, lika positivt som igår morse och igår kväll.

Tro när jag har äl?
  • Sooff

Någon av er som har som konstant mensvärk?
    Jag har haft molande/brännande värk långt mer i magen och liksom mellan benen i över 3 veckor nu.

• Sooff

Jag tog för skojs skull ett grav-test nyss och det var positivt! :D

Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)