Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Hej allesammans.
Får man vara med här?
Vi planerar nr 3 med start så fort mensen kommer så jag kan börja med pergotime.
Hej allesammans.
Får man vara med här?
Vi planerar nr 3 med start så fort mensen kommer så jag kan börja med pergotime.
Hej Välkommen! När ska du ha mens?
Tack orkidee.
Ja på ett sätt hoppas jag på nidis men eftersom vi gifter oss om 3v så hade vi egentligen velat vänta tills efter det :)
Men jag har jätte svårt att bli gravid pkus att jag får lätt missfall så blir det en graviditet så finns det ingen som är lyckligare än mig ;)
Jag har också svårt att bli gravid. Trodde jag inte skulle bry mig lika mycket inför försök med barn nr 3 men det gör jag. Vill verkligen ha 3-4 barn
Den 17. Sist var mensen en dag sen så ev. Den 18:e. Du då?
Hej Välkommen! När ska du ha mens?
Åååh grattis. Vad roligt...
Usch imorgon börjar jag med pergotime.
Jag kan helt ärligt aäga att det är totakt blandade känslor...
Hur menar du med blandade känslor? Rädsla för att det inte ska gå eller?
Jag har tagit tre kurer nu o inte blivit gravid. En omgång med minkpeppar (denna omgång) då min klinik hade sommarstängt. Funderar på att fråga efter dubbeldos denna gången :-/
Vill inte gå o misslyckas månad efter månad
Ja jag förstår dig. Inte så enkelt att vara kvinna alla gånger. Du kan ju kolla äggblåsorna innan äl om du är rädd för flerbörd. Det andra kanske är svårare att göra något åt :-/
Jag fick lämna ett meddelande på telefonsvar angående dubbeldos. Jobbigt när man inte bara kan få en läkar-telefon-tid