Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Hej alla! Har följt den här tråden i tysthet men tänkte hoppa in nu om det går bra. Känner så mycket igen mig i att varje månad gå och vänta på BIM för att sen bli besviken. Lägger ner alldeles för mycket pengar på graviditetstest och trodde att jag höll på att bli galen eftersom jag har varit skengravid varje månad sen jag tog ut min hormonspiral den 21 juni. Nu har jag förstått att jag inte är ensam! Har två flickor en född 07 och en född 14. Stora tjejen har en annan pappa och innan henne hade jag två missfall. Jag har däremot tidigare haft lätt för att bli gravid och lilltjejen blev till på oplanerat första försök. Jag och min man vill nu gärna ha ett tredje barn (andra gemensamma)! Nu har jag BIM om 9 dagar och känner igen alla tänkbara graviditetssymptom. Är 37 i år så det kanske helt enkelt är åldern som gör det svårt. Sen är jag dessutom rätt stressad över en ev graviditet på grund att jag har ett väldigt krävande arbete där jag har svårt att vara föräldraledig. Jag vet att vi egentligen inte har försökt så länge men för mig känns det så.