Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Kunde inte hålla mig. Köpte två CB early nu, kissade på em (1 timma efter jag kissat) och visst fan är det ett streck???? Sorry för spam nu. Har en dotter 8 och en son 5 sedan innan
Kunde inte hålla mig. Köpte två CB early nu, kissade på em (1 timma efter jag kissat) och visst fan är det ett streck???? Sorry för spam nu. Har en dotter 8 och en son 5 sedan innan
Det är ett streck!! :)
Ooh jaaa! Det betyder att du är GRAVID!! :D Yeeeay!
Sååå häftigt! <3 Grattis! <3
Stort Grattis!
Jo det tror jag, rädslan att bli besviken finns ju där och jag kan förstå din oro. men du ska se att det kommer kännas så underbart bra när du ser dem där fina 6 bokstäverna som står i rutan när du läser testet.
Åh grattis yennie84!! Här kom mensen igen...
Inte länge... Tog ut spiralen i november. Men har väntat länge (5 år) på att min man ska vilja ha fler barn så känns som en evighet... Men nu är vi på gång iaf????
Nummer tre ligger i min mage <3
Åh vd roligt, stort Grattis. :)
jag ska själv till BM idag för cellprov, väntar också på en tumme upp från mannen att det är ok att ta bort spiralen. Håll tummarna. :)
Kl 11:30 åker spiralen ut... yay! :) Som jag längtat.
Grattis!! <3
Fick det svagaste lilla strecket på gravtestet nu, BIM+8. Hoppas att det blir starkare nästa vecka :) trodde jag var knäpp i huvudet ett tag haha!
Fick det svagaste lilla strecket på gravtestet nu, BIM+8. Hoppas att det blir starkare nästa vecka :) trodde jag var knäpp i huvudet ett tag haha!