Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Jag hoppar in här med. Tog ut min spiral förra veckan och vänta på mens. Har två barn sen innan födda -08 och -09.
Jag hoppar in här med. Tog ut min spiral förra veckan och vänta på mens. Har två barn sen innan födda -08 och -09.
Tycker det är jobbigt att vänta på mensen. Har ju inte en aning om när den kommer... Har inte haft det på flera år. Använder ni ägglossningstest? Vilken sort?
God morgon! Tog ett test idag och...
Svagt visserligen och jag om någon vet att man absolut aldrig kan ta ut något i förskott, men det ser ju positivt ut eller hur? Ska verkligen försöka njuta lite av detta nu för oavsett hur det går kommer ångesten snart slå till. Om det skulle gå vägen skulle det bli ett lyckligt slut, trots allt, efter 1 MF och 2 MA som slutat i två skrapningar och en titthålsoperation. Känner helt klart att vi i så fall förtjänat detta! Ha en bra dag Fars dag alla!
Nu har det gått tre veckor sen jag tog ut spiralen. Och fortfarande inte mens. Jag blir så trött på mig själv då jag VET att det inte är lång tid. Men kan inte tänka på något annat än att bli gravid och bebis. Har velat detta i typ 5 år men inte min man, så nu när han äntligen vill känns varje minut som ett år. Var bara tvungen att få det ur mig då jag känner mig helt besatt av tanken. Hur får ni livet att rulla på utan att tänka/analysera för mycket?
hello
jag började med äl-tester idag. tog ju ut spiralen för över en månad sedan men ingen mens ännu.... ni som tempar, hur funkar det? när/hur gör man det? och hur mycket skiljer det i temperatur vid äl?
jag har bim på lördag och har ett cb testa-tidigt det står att man kan ta det 5 dagar innan bim. men hur tillförlitligt är det om jag skulle ta det i morgon då är det ju 5 dagar precis. är det bättre att vänta tills på tisdag med det tror ni? har inga som helst känningar hur jag än känner efter så det känns som att det inte blir nått denna månaden heller.
Jag har äl på onsdag som det ser ut i appen. Hoppade över myset idag. Fick inte ihop det i logistiken med sjuka barn och mannen gick precis till jobbet. Får hoppas det räcker i morgon och på äl-dagen=S Har inte kollat med ägglossningstest denna gången blev mer stressad av dem.
Åh grattis yennie84!! Här kom mensen igen...
Ja, om de kommer...de där 6 bokstäverna. Ninjas, aj fan, hur länge har ni kämpat?