Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Hej! Jag går med i tråden då vi planerar barn nr 3. Detta blir första månaden vi försöker, får se om det går lika lätt som de tidigare 2 nu när man blivit äldre...
Hej! Jag går med i tråden då vi planerar barn nr 3. Detta blir första månaden vi försöker, får se om det går lika lätt som de tidigare 2 nu när man blivit äldre...
Molly890 Stort grattis!
Gjorde ett test idag på bim-2 som var negativt, det var ingen överraskning då jag inte känt av nåt i kroppen. Det var första försöket efter att jag tog ut hormonspiralen. Får försöka på nytt igen! Mina två tidigare graviditeter skedde på första försöket..
Svagt positivt graviditetstest idag, 2 dagar innan bim. Tredje försöket på tredje barnet, och jag är 37 år. Håller tummarna för att det är sant.
Andra månaden började jag med äl-tester men fick aldrig starkt streck. Denna månad fick jag aldrig ett starkt streck på äl-test heller, men det verkar ha funkat ändå. Körde mer efter appen, och beräknad äl enligt den.
Jodå visst fanns det en bebis där inne! Gjorde kub ul igår och fick se bebisen första gången ( v14 imorgon). Jag känner mig inte gravid men det är jag tydligen! Och allt såg fint ut ?
... det skulle inte vara ett ? Utan en smiley.