Inlägg från: Nr3sladdis |Visa alla inlägg
  • Nr3sladdis

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Hej

Jag kanske också kan få vara med i denna tråd? Vi planerar en liten sladdis vilket vi aldrig trodde skulle ske, vi har 2 barn på 12 och 14, och vi var båda helt säkra att vi var klara men nu har känslor Och längtan efter en bebis tagit över och vi funderar på att skaffa en liten till. Det är jätte tidigt i planeringsstadiet än. Men det kanske är ok ändå?

• Nr3sladdis
    yennie84 skrev 2017-02-10 20:02:05 följande:
    Nr3sladdis skrev 2017-02-10 20:00:39 följande:

Stort Grattis! 

Tror ni att det är normalt att inte riktigt vågar tro på det?
    Jo det tror jag, rädslan att bli besviken finns ju där  och jag kan förstå din oro. men du ska se att det kommer kännas så underbart bra när du ser dem där fina 6 bokstäverna som står i rutan när du läser testet. Skrattande
  • Nr3sladdis
    yennie84 skrev 2017-02-13 05:37:57 följande:

Nummer tre ligger i min mage <3

Åh vd roligt, stort Grattis. :)

jag ska själv till BM idag för cellprov, väntar också på en tumme upp från mannen att det är ok att ta bort spiralen. Håll tummarna. :)
  • Nr3sladdis
    yennie84 skrev 2017-02-13 09:03:26 följande:

Tack håller tummarna for dig

Kl 11:30 åker spiralen ut... yay! :) Som jag längtat.
  • Nr3sladdis

Jag vill nog ta reda på könet denna gång så man kan planera ordentligt, båda mina tidigare var vi ovetande och det hade sin charm det också men nu vill jag veta.  
    Har en av varje så det blir en tie breaker när det nu blir av. Foten i munnen 

• Nr3sladdis
    Hej tjejer. 
    Jag har i flera månader velat skaffa en 3:a men mannen ville vänta för att inte få sent på året. Skäms
    Häromdagen när vi satt och pratade kom vi in på bebis igen, och då vräker han ur sig att vi lär ju skaffa 2, Förvånad han menar att då har dem mer nytta av varandra. 
    Alltså jag blev helt ställd, någon som har erfarenhet av sladdis och är det bättre att skaffa 2?. Glad 
    Mår barnet dåligt som ensam barn?
    Våra barn kommer att vara 13 och 15 när bebis kommer. 
    Mannen är själv ensam barn så han kanske talar av egen erfarenhet utan att säga det rakt ut. 
  • Nr3sladdis

Nu äntligen så har vi startat produktionen av nr 3. Yay!!!

Trolig ägglossning idag eller imorgon, BIM 28/4 nu håller vi tummarna. Första försöket då förra månaden ej blev av

• Nr3sladdis
    jhk88 skrev 2017-04-24 22:57:21 följande:

Kan man känna att man är gravid ca sju dagar efter ÄL? Tycker mig känna mig gravid men är livrädd för att jag bara inbillar mig allting... Kände ett hugg i livmoder/äggstock på höger sida ikväll och Molvärken som jag känt de senaste dagarna ökade ett par timmar men nu är Molvärken mindre igen... Har även ömma bröst. Menar som sagt livrädd för att jag bara inbillar mig...

Precis så känner jag också, känner mig mega gravid men är jätte orolig att jag ska inbilla mig. :(
  • Nr3sladdis

Tror bestämt det visar 2 streck, vad tror ni?

Syns bättre irl, mannen såg också 2 streck. Vågar jag tro på det?

Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)