Inlägg från: brennaV |Visa alla inlägg
  • brennaV

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Startade Verkstaden för en nr 3 förra året i april då jag tog ut spiralen. Blev gravid direkt men fick konstaterat ma i vecka 11-12 och skrapades i juni. Gravid på nytt i oktober men även det var ett ma och skrapades i november. Gravid i februari igen men det visade sig vara en ofostrig graviditet såsen 27/3 skrapades jag. Nu väntar jag på ägglossning (kör utan stickor denna månad) och hoppas att det ska bli fjärde gången gillt. Har två barn sen innan födda 2012 och 2013.

Grattis till alla som redan plussat <3

• brennaV

Jag tycker du ska testa vidare. Jag hade så men fortsatte testa med stickorna och 3 dagar senare var strecket lika starkt som kontrollstrecket.

Eller kan du haft äl? Haft flytningar? Eller annan känsla att äl skulle varit?

MalynCazzandra skrev 2017-04-24 22:34:30 följande:

Hej!

Jag blir inte klok på dessa äl-tester jag kör med. Stickor då alltså. Enligt min app så ska jag ha äl på onsdag. Den 22:e så var andra strecket lite starkare än vanligt. Men igår och idag så är strecken lite svagare? Jag har inte haft några känningar men kan jag ha missat äl iaf?! Jag hoppas verkligen inte det men blir lite orolig. Eller kan det bli så? Jag har inte fått att strecket blivit lika starkt som kontrollstrecket än heller?

Jag borde antagligen slappna av och låta det ta sin tid men blev så fundersam när strecken blev lite svagare... Någon som kan lugna mig? :D haha

Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)