Inlägg från: Milou3 |Visa alla inlägg
  • Milou3

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

MalynCazzandra skrev 2017-04-16 22:28:04 följande:

Nu kör man med äl-stickor. Försöker hålla koll på när äl är på ingång. Fick mens 6/4 så tycker väl att äl snart borde visa sig på stickorna. Vill så gärna få till nåt snart. Längtar efter att vara gravid! :D

Fick också min mens den 6/4, och hade äl redan i går!

Testade Rosenrot mellan mens och äl denna gång så då kom äl tidigare, redan på CD10!! Brukar ha äl mellan CD12-13! Har en cykel på 27-28 dagar.

Mina barn har hunnit fylla 12 och 10 år så det blir verkligen en sladdis om det tar sig :)
  • Milou3
    MalynCazzandra skrev 2017-04-17 07:23:02 följande:

Jaså? Så snabbt? :O det var värst :) jag ska prova varje dag nu för de borde dyka upp på stickorna snart tycker jag. Sist jag blev gravid så använde jag mig av stickor och det funkade på första försöket. Nu käkar jag Mitt val Kvinna för att få i mig så mycket vitaminer som möjligt. Så får vi hålla tummarna! Tror du att du prickade in äl denna månad?

Jag är inte helt hundra, i morse när jag tempade så sjönk tempen sitt lägsta och har jättemycket mol i ländryggen så det kanske är i dag äl sker!! Shit måste nog få till lite sex i kväll ändå :)

Vitaminer är bra, äter lite allt möjligt. Dricker även vetegroddsolja och kör med progesteronkräm.

Vilka äl-test använder du?
Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)